هاکی: گنت در نیمه راه تا چهارمین عنوان خود است

اژدها – گنت 1-3

عنوان گنت در سال های 2006، 2009 و 2021 پیش بینی می شد. خنت ناامید نشد. مدافع عنوان قهرمانی پیش از فینال بازی برگشت، تعلیق را از بین برده است. آنها در نیمه دوم که دارای آرکی غالب بودند کمتر فعال بودند. آنها برای لحظه ای در سیاره خود تنها می مانند.

از دقیقه 4، بالنگین در سمت چپ به خط پایه نفوذ کرد. او به عقب پاس داد و شیرجه زد تا توپ را منحرف کند (0-1). سینیا روی یک صلیب پرید و در شروع بازی اول برتری خنت را تایید کرد. در دقیقه 9 سینیا اولین پیک را به دست آورد. گرنیرز به دنبال انحراف به راست بود. رولز قبلاً در دقیقه 11 یک لگد را تحریک کرده بود. گنت نسبتا آرام پیش رفت. پائولین دی رایک بازی را از دور تماشا کرد.

در کوارتر دوم، آلیکس مارین با پشتیبانی از مرکز طولانی، نزدیک به رو در رو با دی رایک بود. دفاع از گنت در حال پاکسازی بود. آلیکس مارین روی خط اصلی هجوم برد، اما دروازه بان را نگران نکرد. خنت که بیشتر منتظر بود، با انحراف از گاسپاری به شکست رسید. در ابتدای بازی، گرنیرز توپ را در وسط مهار کرد. چرخید، سرش را بالا گرفت و منتظر لحظه مناسب برای پرتاب بالنگین بود که کنترلش عالی بود. مرکز او توسط گاسپاری (0-2) منحرف شد. در این روند، آنها در دقیقه 26 پی سی سوم خود را تحریک کردند. بالنگین به دنبال براکت در سمت چپ دروازه بان بود، اما دستکش نایف را پیدا کرد. بالنگین هنوز به صورت انفرادی برای فیلمبرداری می رفت. سینیا نزدیک بود به ریباند برسد. خنت برای سومی تلاش می کرد. اژدها به سختی مقاومت کردند. در دقیقه 27، بالنگین یک ضربه دیگر را وارد دروازه کرد. بوفالوها تا آخرین ثانیه نیمه اول پرس می کردند.

هر دو تیم 2 دقیقه و 45 ثانیه زودتر به زمین برگشتند. دختران اژدها بی حرکت منتظر آنها بودند. در سمت گنت، همه در حال حرکت بودند و دوباره جمع می شدند.

Gerniers اولین کسی بود که به دایره شلیک کرد. محموله قاب نشده بود. در سمت اژدها، رویکردهای دایره ای نادر هستند یا وجود ندارند. جاکوس نزدیک بود… یا نه. خنت در دقیقه 41 کمی بیشتر پناه گرفت. بالنگین برای انحراف شرورز از زاویه بسته کمک کرد. خنت یک جانور رایانه شخصی را واگذار کرد. فاز بدجوری متوقف شد اما توپ برگشت. دلفین مارین تاخیر را کاهش داد (1-3). خنت تار مسابقه را کمی از دست داد. اژدها از این فرصت استفاده کردند و توپ های بیشتری را زدند. ری یک توپ را در لبه دایره به ارث برد. خنت در این سه ماهه سوم تاثیرگذاری کمتری داشت.

در کوارتر آخر، واندن بور دومین پی سی اژدها را واگذار کرد. دی گروف توپ را به ابرها فرستاد. اژدها در دقیقه 60 هنگامی که Vilar del Valle در تمام زمین اسلوم کرد، شعله ور شد و بیش از 5 گانتویز را پاک کرد تا در خدمت دلفین مارین باشد که انحرافش روی هدف بود. زنان آنتورپ موفق به کسب رتبه سوم شدند. گند بالاخره در دقیقه 62 با رفتن به پی سی 3 از خواب بیدار شد. پایان بازی با وجود حسن نیت آنتورپ پر جنب و جوش نبود. این ویدیو آخرین کامپیوتر اژدها را در دقیقه 70 کنسل کرد. خنت برای بازی برگشت یکشنبه ذخیره کرد.

اژدها : Knijf; Emme، De Groof، O. Marien، Vilar del Valle; Jakus، Cedres، Raye; A. Marien، D. Marien، Simons، سپس Herzsprung، Verstraeten، Verboven، Struyf، Roumen

گنت : دی رایک; بروور، لنکنئوس، A.-S. واندن بوره، ماخوتکین؛ نلن، گاسپاری، گرنیرز; Oviedo، Sinia، Ballenghien; سپس رولز، شرورز، گایرگات، استالنز، ون هکه.

داوران : P. Cuypers و L. De Clercq

کارت سبز : هجدهم هجری قمری واندن بوره، 66th W. Marien

اهداف : چهارم بالنگین (0-1)، 23 گاسپاری (0-2)، 41 شرورز (0-3)، 45 D. Marien (1-3)

گوشه پنالتی: اژدها (1/3) و گنت (0/4)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *