هزینه 1.2 میلیون یورو در سال: هیئت مدیره پروکسیموس ممکن است کاهش یابد، رئیس آن تخمین می زند

استفان دی کلرک، رئیس هیئت مدیره شرکت مخابراتی در روز چهارشنبه، گفت که پروکسیموس می تواند با هیئت مدیره کوچکتر کار کند. وی افزود، اما این امر مستلزم توافق با سهامدار اکثریت است. پس از دو سال برگزاری مجامع عمومی از راه دور به دلیل شیوع بیماری همه گیر، Proximus بار دیگر سهامداران را به صورت حضوری در مجمع عمومی خود پذیرفت. یکی از آنها به ویژه به بزرگی هیئت مدیره شرکت متشکل از چهارده عضو توجه کرد. “آیا نمی توان هیئت مدیره را کاهش داد؟ آیا ده عضو کافی نیست؟”، او پرسید. سال گذشته، پروکسیموس نزدیک به 1.2 میلیون یورو هزینه حضور پرداخت کرد.

Stefaan De Clerck، همچنین رئیس سابق CD&V، پاسخ داد که این سؤال قبلاً با دولت که بیش از نیمی از سهام را در اختیار دارد و بنابراین می تواند نیمی از مدیران را نیز اشغال کند، بحث شده است. او گفت که با این حال، به دلیل توازن زیادی که باید در نظر گرفته شود، کاهش تعداد اعضا همچنان دشوار است. این شرکت می گوید که آماده ادامه بحث در این زمینه است.

چهارشنبه هفته جاری، سهامداران به انتصاب شش مدیر از جمله سه نفر منصوب شده توسط دولت (کلر تیلکارتز، بئاتریس دو مایهو و آدری هانارد) چراغ سبز نشان دادند.

از سوی دیگر، انتصاب مجدد استفان دی کلرک با مقاومت هایی مواجه شد و 14.70 درصد از آرا مخالف تمدید دوره مدیریت وی تا سال 2025 بود. محدودیت سنی برای مدیران آن تا 70 سال در سال گذشته (رئیس در دسامبر گذشته 70 سالگی خود را جشن گرفت).

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *