هندبال: HC Visé قهرمان بلژیک برای اولین بار در تاریخ خود

شب در ویزه طولانی خواهد بود. بعد از بانوان، HC مرد قهرمان بلژیک شد. موسان ها پس از دو وقت اضافه در ضربات پنالتی بوخولت را شکست دادند. همچنین این اولین بار در 20 سال گذشته (Eynatten) بود که یک باشگاه از لیگ فرانسوی زبان قهرمان شد.ما شاهد شروع فوق العاده شدید بازی بودیم، با تنها دو گل در پنج دقیقه اول.

ویزه با رهبری کیدزیورا اولین کسی بود که جدا شد (4-1) اما Plessers مانند هفته گذشته در وضعیت خوبی قرار نداشت در حالی که رولا و کلاسنس از آزادی بسیار بیشتری (به مراتب بیش از حد) برخوردار بودند. بنابراین دیدن عبور بوچولت از جلو تعجب آور نبود.
با این حال هادزیچ ویزه را به بازی بازگرداند و سپس چهار گل بلو در سه دقیقه به موسان ها اجازه داد تا در حالت استراحت دوباره برتری را به دست آورند.

با شروع نیمه دوم، Plessers وارد بازی شد و Visé 20-17 پیش رفت اما Spooren بوچولت را به بازی بازگرداند. بریخه به ویزه اجازه داد تا به جلو برود اما رولا ناتوان بود.

به نظر می رسید که بوخولت به سمت یک عنوان جدید پرواز می کند، اما Kedziora مساوی را از نقطه پنالتی ربود. 3 ثانیه مانده به پایان وقت اضافه اول، ویزه با یک گل پیش افتاد اما اسپورن کار را به تساوی کشاند. Plessers مصدوم شد و جای خود را به دلاته داد اما وقت اضافه دوم به همان اندازه فشرده بود و برای تصمیم گیری بین تیم ها به ضربات پنالتی نیاز بود.
در یک سالن دیوانه، دلات ارسال گلوریو و اسپورن را متوقف کرد، در حالی که هادزیچ کار را تمام کرد.

HC هدف: پلاسرز (56 دقیقه) دلاته (24 دقیقه)، بریخه 5، گاوا 5، نگئما 1، ونکوسن 3، کیدزیورا 12، بلو 8، هادزیچ 7، کاروالهایس، دستخه
آشیل بوچولت: لروی، وینترز 7، گلوریو 3، اسپورن 7، کلاسنس 2، رولا 12، دی بیول 4، تیلن، جاکن، واترز، والکنبورگ 3، لامرز 1، دریزن رولانتس.
متوسط ​​4-2، 8-10، 17-16، 21-21، 26-25، 30-30، 33-33، 37-37 (4-2).

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *