هنر بروکسل بازگشت – نمایشگاه بین المللی هنر معاصر بلژیک

یکی از معتبرترین نمایشگاه‌های هنر معاصر در جهان، Art Brussels از ۲۸ آوریل تا ۱ مه درهای خود را در Tour & Taxis به روی علاقه‌مندان به هنر باز می‌کند.

پس از سه سال غیبت به دلیل همه‌گیری، نسخه سی و هشتم مورد انتظار نشان می‌دهد که چرا پایتخت بلژیک کانون هنر معاصر است.

با جمع آوری 157 گالری از 26 کشور، حدود 1000 هنرمند در پنج بخش نخست، اکتشاف، کشف مجدد، دعوت شده و انفرادی ارائه خواهند شد و چشم انداز منحصر به فردی از چشم انداز هنری فعلی را به بازدیدکنندگان ارائه می دهند.

یکی از ویژگی های برجسته نمایشگاه تعهد آن به نمایش هنرمندان نوظهور و همچنین نام های شناخته شده تر است. گالری های پیشرفته در کنار آدرس های تایید شده این نشان دهنده شهرت بروکسل به عنوان جولانگاه استعدادهای جوان در یک صحنه هنری پویا و پر جنب و جوش است که مهمتر از همه قابل دسترس است.

همچنین به روابط نزدیک خود با گالری ها و ارتباط با صحنه هنر بین المللی افتخار می کند. یکی از دلایلی که این رویداد باعث جذب کلکسیونرها و گالری ها از سراسر جهان و همچنین طرفداران هنر محلی می شود.

مدیر عامل آن ویرستریت (تصویر سمت چپ با کارگردان Nele Verhaereن) گفت: گالری های داخلی و بین المللی شرکت کننده در نمایشگاه امسال سطوح فوق العاده ای از اشتیاق و تعهد را از خود نشان داده اند. آنها پس از دو نسخه از دست رفته مشتاق دیدار در Art Brussels هستند.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه آثاری را با ابعاد روایی یا اجتماعی که با بیننده تعامل داشته باشد، در اولویت قرار داده است. این نمایشگاه یک محیط الهام بخش و امن برای این تعاملات متعدد فراهم می کند.

پروژه هارلان لوی اللا لیتویتز، مرکوری قرمز، 2021، چهار تخته فولادی نورد سرد، هر کدام 100 × 50 سانتی متر - 39 3_8 × 19 3_4 در هر کدام.  عکس یووال های، مرکز هنرهای دیجیتال اسرائیل

در این راستا، هنر بروکسل به تعدادی از موضوعات مرتبط مانند جنسیت، هویت و بدن می پردازد، به ویژه در رابطه با مرگ و میر و عشق شهوانی، همانطور که توسط پروژه هارلان لوی نشان داده شده است.الا لیتویتس، عطارد سرخ، 2021، تصویر).

نمونه دیگر کیکی اسمیت، هنرمند آلمانی الاصل آمریکایی (Lelong & Co، پاریس و نیویورک) است. او در تمرین میان رشته ای خود، نیروهای عنصری مانند جنسیت، مرگ و بازسازی را در نظر می گیرد. مارک ماندرز (Zeno X، Antwerp)، هنرمند هلندی مقیم بلژیک، شیفتگی به سر دارد، اغلب به شکل جدا شده، همانطور که در بسیاری از مجسمه‌ها و چیدمان‌های او مشهود است.

کنی دانکن - ماری آمیل

هنرمندان دیگر، نژاد، قومیت و هویت LGTBQ+ را در فرهنگ بصری در نظر می گیرند، از جمله کنی دانکان (Les Filles du Calvaire، پاریس). او از فرهنگ کارائیب مانند کارناوال استفاده می کند تا رابطه مبهم بین استعمار، سنت محلی و تاریخ برده را ردیابی کند.تصویر شده).

حتی-انقلاب ها- باعث-تغییر-نمی-شوند.-تغییر-علت-انقلاب ها - Eleonora Marforio Scarafia

بحران آب و هوا برای بسیاری از هنرمندان، مانند استعداد درخشان جوان، کریس سول (WHATIFTHEWORLD، کیپ تاون)، که آثار پیچیده پیچیده ای خلق می کند، مسئله ای مبرم است.تصویر شده) از اشیاء بازیافتی غیر متعارف برای زیر سؤال بردن تأثیر آنها بر زندگی شهری. تعامل بین انسان و محیط توسط رونان مک کریا بررسی شده است (سبز روی قرمز، دوبلین)، که کار آن بر تاسیسات بحث برانگیز زباله به انرژی دوبلین متمرکز است. پیتر بوگنهات (Axel Vervoordt، Antwerp، هنگ کنگ) خلق می کند مجسمه هایی از زباله های صنعتی، موی اسب، احشاء و گرد و غبار خانه.

MomunNoes@061 - اسماعیل چاپاز کوینتانا

تأثیر تصاویر دیجیتال بر هنر، موضوع سوم تکراری را برای تعدادی از هنرمندان تشکیل می دهد. برخی از ارتباط بیش از حدی که زندگی مدرن را مشخص می کند انتقاد می کنند، یا نسبت به استفاده از فناوری های جدید بی اعتمادی نشان می دهند، همانطور که در کار Momu & No Es مشاهده می شود.تصویر شده) در غرفه مشترک گالری های House of Chappaz (بارسلونا، والنسیا) و Joey Ramone (روتردام).

Art Brussels همبستگی خود را با اوکراین جنگ زده با فروش مجموعه ای از پنج پین توسط هنرمند رومانیایی و فعال صلح دان پریوسچی نشان می دهد. مجموعه نقاشی‌های سیاه و سفید این هنرمند در انتقاد از تهاجم روسیه نیز به نمایش گذاشته شده است و گالری او (میشل راین، پاریس، بروکسل) طرح‌های اصلی را به کمک یک موسسه خیریه رومانیایی به انتخاب پریوفسکی به فروش خواهد رساند.

برنامه این نمایشگاه به دیگر نمایش ها، اجراها و فعالیت ها گسترش می یابد. سام استورلینک نمایشگاه L’Oeuvre et Son Double را سرپرستی کرده است در سالن Stibbe. این گروه هنرمندان مختلفی را که امسال در دوسالانه ونیز شرکت کردند، گروه بندی می کند. عنوان به Le Décor et son Double اشاره دارد، اینستالیشن توسط هنرمند مفهومی فرانسوی دانیل بورن برای نمایشگاه نمادین و خارج از دیوار Chambres d’Amis در گنت 1986.

Shirley_Villavicencio.Pizango_april_2021-7 - Lien Craps

آرت بروکسل با جذب نمایشگاه‌های ماهواره‌ای و نمایش‌های جانبی، رویدادی غیرقابل از دست دادن برای هر کسی است که به هنر معاصر علاقه دارد یا حتی به هنر معاصر علاقه دارد. همچنین یکی از شیک ترین رویدادهای شهر است!

Art Brussels: 28 آوریل-1 مه
تور و تاکسی
Avenue du Port 86c
1000 بروکسل

متاسف! جایزه ما اکنون بسته شده و برندگان اعلام شده اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *