والری پکرسه مجدداً فراخوان خود را برای کمک های مالی آغاز می کند: “دموکراسی هزینه دارد”

نامزد سابق LR انتخاب مجدد رئیس جمهور را تبریک گفت. با این حال، او از او دعوت می کند که در مورد موفقیت خود “اشتباه نکند” و به یاد می آورد که برای بسیاری از فرانسوی ها این یک رای پیش فرض بود. “این رای سرخورده و قدرت افراط گرایان خطر بزرگی برای فرانسه استوالری پکرسه هشدار داد.ما نباید دموکراسی خود را در این دوئل که می‌تواند بین قدرت و افراط‌ها انفجاری باشد، رها کنیم.»او ادامه می‌دهد و از فرانسوی‌های راست‌گرا می‌خواهد که در طول انتخابات قانون‌گذاری دچار تفرقه نشوند.

سپس والری پکرسه از فراخوان کمک‌های مالی برای بازپرداخت کمپین خود، “یک وضعیت اضطراری مالی” استفاده کرد. یادآوری می‌شود که هزینه‌های تبلیغاتی کاندیدای سابق به دلیل امتیاز پایین او در دور اول بازپرداخت نمی‌شود. والری پکرسه که شخصاً 5 میلیون یورو پس از کاندیداتوری خود بدهکار بود، از این رو درخواست کمک های مالی را آغاز کرد. “بله دموکراسی هزینه دارد، اما باور کنید این هزینه کمتر از عدم تکثرگرایی و تقابل افکار است.جمهوریخواه با تشکر از فرانسوی هایی که شرکت کردند، اطمینان داد.

این تماس به ما اجازه داد تا 2 میلیون یورو دریافت کنیم اما هنوز تا پایان فاصله داریم. به همین دلیل است که درخواست خود را برای کمک های مالی دوباره آغاز می کنم.، او اعلام کرد. والری پکرس گفت که او به همه فرانسوی‌هایی که از او حمایت کرده‌اند خطاب می‌کند، اما همچنین کسانی که ایده‌های او را به اشتراک می‌گذارند اما تصمیم گرفته‌اند جلوی راست افراطی را بگیرند. او اطمینان داد که از پیام های همدردی دریافت شده پس از دور اول بسیار متاثر است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *