والونیا “طرح زبان” را برای ترویج دانش هلندی در میان جویندگان کار راه اندازی می کند

دوره های جدید آموزش زبان حرفه ای در سراسر والونیا سازماندهی خواهد شد. اینها برای مشاغلی طراحی می شوند که دانش زبان های دیگر در هنگام جستجوی کار دارایی اصلی آنهاست. Forem خدمات استخدامی و آموزش حرفه ای والون ماژول های زبان جدیدی را ایجاد خواهد کرد که مربوط به حرفه های خاصی است.

این طرح همچنین شامل تداوم ارائه بورسیه های غوطه وری زبان برای جویندگان کار و دانشجویان است. تعداد این بورسیه ها از 300 در حال حاضر به 1750 افزایش خواهد یافت. شرایط دسترسی به بورسیه ها نیز تسهیل خواهد شد. بورسیه ها یا در یک آموزشگاه زبان یا در یک شرکت خواهد بود.

اولویت با جوانانی خواهد بود که در دوره تحصیلی تمام وقت ثبت نام کرده یا از تحصیل خارج می شوند و همچنین به جوانانی که دامنه محدودی برای یادگیری زبان در برنامه درسی دوره ای که گذرانده اند دریافت کرده اند. این پروژه همچنین قصد دارد یک مرکز مرجع برای آموزش زبان در والونیا ایجاد کند.

پلتفرم وب رایگان Wallangues که در سال 2012 برای تشویق یادگیری زبان در والونیا راه اندازی شد، نیز تغییر خواهد کرد. همچنین مخاطبان هدف آن شامل جوانان 15 ساله و بالاتر خواهد شد. همچنین کمپینی برای جذب معلمان زبان بیشتر و افزایش آگاهی در مورد اهمیت زبان های دیگر، به ویژه در کشوری مانند بلژیک، راه اندازی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *