واکنش دیوید گوفین و رافائل نادال به بازی حماسی خود در مادرید: “دیوید در سطح بسیار بالایی بازی کرد، اما من باید در ست های مستقیم برنده می شدم.”

این بازیکن اسپانیایی که با نتایج 6-3 و 5-3 پیش بود، شبح شکست را از جلوی چشمانش رد کرد زیرا در ست سوم تای بریک باید چهار امتیاز بازی را ذخیره می کرد تا پیروز شود. 6 (11/9). رافائل نادال گفت: صادقانه بگویم، بازی بسیار سختی بود. “دیوید در سطح بسیار بالایی بازی کرد. و در عین حال، من کاملاً خوشحال نیستم، زیرا فکر می کنم بدون شک باید در ست های مستقیم برنده می شدم. این یک برد و 3:10 صرف شده در زمین است که کمک می کند. از نظر بدنی پیشرفت می کنم. حفظ امتیازات مسابقه به من اعتماد به نفس می دهد تا به این مسیر ادامه دهم. من به مسابقات و روزهایی مانند این نیاز دارم تا هر چه زودتر به فرم عالی برگردم.”

رافائل نادال که از زمان شکست فینال خود در ایندین ولز به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه دنده، بازی نکرده است، همچنین گفت که پیروزی روز قبل رئال مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر منچسترسیتی “منبع الهام” در این بازی بوده است. .

او ادامه داد: این یک شب فراموش نشدنی بود. “وضعیت ذهنی رئال مادرید باورنکردنی بود. و این به نوعی برای من الهام بخش بود. این به من یاد روشی که در طول دوران حرفه ای ام جنگیدم را یادآور شد.”

“من فکر می کردم که آیا همچنان همان بازیکن قبلی خواهم بود”

دیوید گوفین (ATP 60) روز پنجشنبه پس از حذف در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات ATP Masters 1000 در مادرید مقابل رافائل نادال (ATP 4) ناامید شد. در استادیوم مانولو سانتانا، لیژوای 31 ساله از مرحله مقدماتی، نزدیک بود اسپانیایی 35 ساله را شکست دهد، پنج بار برنده مسابقه شد و پس از ارث بردن با نتایج 6-3، 5-7، 7-6 (9/11) شکست خورد. چهار امتیاز مسابقه در تای بریک همانطور که او به ATP گفت، با این حال، شماره 1 بلژیکی، جنبه های مثبت بسیاری را از این هفته حذف خواهد کرد. پس از شروع بسیار پیچیده سال، او سرعت خود را با فرا رسیدن فصل زمین خاکی افزایش داد و اولین عنوان خود را در مراکش از فوریه 2021 به دست آورد. و به سمت توپ حرکت کرد – یک فورهند در نوار دروازه در 6-5 در تای بریک – برای شکست رکورددار تعداد عناوین گرند اسلم و بهترین بازیکن زمین خاکی تاریخ.

دیوید گوفین گفت: «من واقعاً دوران بسیار سختی را پشت سر گذاشتم. “خیلی چیزها از ذهنم گذشت، به خصوص بعد از شکست من مقابل موری در سیدنی و به دنبال ناراحتی بیشتر در زانویم. به این فکر می کردم که آیا همچنان همان بازیکن قبلی خواهم بود یا نه. سال برای من بود. و می خواستم آماده باشم. در مراکش، یک نبرد اول را بردم، سپس در دومین نبرد و اعتماد به نفسم افزایش یافت. بازی در اینجا در مادرید واقعاً خاص است. به دلیل ارتفاع، زمین ها سریعتر هستند و این برای من مناسب است. خوب. معتقدم این اولین باری بود که مجبور شدم ده سال در مسابقات مقدماتی بازی کنم. آنجا احساس آمادگی می کنم و در مسابقات پیروز شدم.

این تورنمنت رم هفته آینده برای دیوید گوفین خواهد بود، جایی که در ابتدا برای مسابقات مقدماتی برنامه ریزی شده بود، او مستقیماً در جدول نهایی شرکت خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *