ورشکستگی های پس از همه گیری در بلژیک همچنان در حال افزایش است

به گزارش RTBF، تعداد ورشکستگی ها در بلژیک در ماه های اخیر به طور پیوسته افزایش یافته است. در ماه مه، نزدیک به هزار (988) شرکت مجبور به تعطیلی شدند. در فلاندر، رکورد ورشکستگی گزارش شده است. به گفته آزمایشگاه داده گریدون، که این ارقام را جمع آوری می کند، موج ورشکستگی های مورد انتظار پس از دوره همه گیری فرا رسیده است و در حال افزایش است.

در طول بحران سلامت اقدامات متعددی برای محافظت از مشاغل انجام شد. با این حال، گریدون از مدت ها قبل در مورد موجی از ورشکستگی با لغو این اقدامات هشدار داده بود. گریدون گفت: «ما اکنون شاهد افزایش مداوم، ماه به ماه، در هشت ماه گذشته، در تعداد پرونده های ورشکستگی هستیم.

تقریباً 988 ورشکستگی تقریباً دو برابر تعداد شرکت‌هایی است که در می 2021 سقوط کردند. می 2022 سومین بدترین ماه می است که تاکنون در بلژیک از نظر ورشکستگی ثبت شده است. حتی در فلاندر که ماه گذشته شاهد توقف فعالیت 566 شرکت رکورد بود، در مقام اول قرار دارد.

از ژانویه، 4092 شرکت در بلژیک ورشکست شده اند که 55 درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل است. ورشکستگی ها از ابتدای سال 2022 بر 6711 شغل تأثیر گذاشته است. ورشکستگی های پس از همه گیری در بلژیک در حال افزایش است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *