ولادیمیر پوتین دو ماه پیش از یک سوء قصد جان سالم به در برد.

آیا ولادیمیر پوتین ممکن است هدف سوءقصد قرار گرفته باشد؟ این چیزی است که رئیس سرویس های اطلاعاتی اوکراین، کیریلو بودانوف، روز دوشنبه گفت. به گفته وی، “تلاش نافرجام” در قفقاز، منطقه ای واقع در منتهی الیه جنوب شرقی اروپا و غرب آسیا، صورت می گرفت.

«این اطلاعات عمومی نبود.وی در مصاحبه ای با رسانه “پراودا” اوکراین اعلام کرد. تلاش برای ترور شکست خورد، اما واقعاً اتفاق افتاد. حدود دو ماه پیش بود.»

مصاحبه کامل قرار است به طور کامل سه شنبه 24 اردیبهشت پخش شود.

علاوه بر سوء قصد نافرجام، سلامت رهبر روسیه در هفته های اخیر موضوع بحث بوده است. اوایل این ماه، کایرلو بودانوف گفت ولادیمیر پوتین “به شدت بیمار است”. شایعاتی در مورد وضعیت سلامتی وی و احتمال ابتلا به سرطان تیروئید نیز منتشر شده است. اخیراً ضبط شده است که رئیس دولت روسیه در میانه ملاقات با سرگئی چمزوف استفراغ می کند. بدترین چیز را در نظر بگیریم …

چه کسی جایگزین او می شود؟

اگر ولادیمیر پوتین بمیرد، این میخائیل میشوستین بود که کنترل دولت روسیه را در دست می گرفت، نخست وزیر این کشور از ژانویه 2020. او کسی بود که در صورت مرگ پوتین یا ناتوانی، کنترل دولت روسیه را به دست می گرفت. 90 روز یا تا زمان برگزاری انتخابات برای جایگزینی او. چندین رسانه گزارش می دهند که این مرد 56 ساله “بی مزه” و “بدون قدرت یا جاه طلبی بزرگ” در نظر گرفته می شود. به همین دلیل نام دیگری بر سر زبان ها افتاده است، نام نیکلای پاتروشف، دبیر فعلی شورای امنیت روسیه از سال 2008.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *