ویرجینی افیرا از سوالات لئا سلامه آزرده خاطر شده است: “قبل از ارائه مناظره ریاست جمهوری چطور بودید؟”

این سه شنبه، معشوقه مراسم جشنواره فیلم کن، عملکردی بی عیب و نقص داشت. در کروازت، راحتی و کلاس او به طور طبیعی آشکار بود. او علاوه بر این نقش جدید، دو فیلم بلند منتخب این هفتاد و پنجمین جشنواره فیلم کن (“Revoir Paris” و “Don Juan”) را نیز به نمایش می گذارد.

او که روی فرش قرمز شاد بود، خیلی کمتر جلوی لئا سالامه بود. در پاسخ به سوالی درباره فرانس اینتر، این بازیگر واقعاً از دو سؤال روزنامه نگار قدردانی نکرد. کسی که مناظره های انتخابات ریاست جمهوری را برای خدمات عمومی رهبری می کرد، می پرسد: «برای شما، جشنواره فیلم کن در سه صفت، آن چه خواهد بود؟ این بازیگر با آهی شروع می کند: «ای عزیز، سؤال سه صفت». او با کنایه ادامه می دهد: “شادی، اشتراک گذاری و کاناپه های کوچک”.

او سپس بدون اینکه واقعاً به این سؤال پاسخ دهد به سخنرانی پرداخت. در حال گشت و گذار در فکر ساختن فیلم و پی گیری این هنر که «ناب و شادی» است.

لئا سالمه سپس از او پرسید که قبل از این بزرگ به عنوان معشوقه مراسم چه احساسی داشت. یک بار دیگر، بازیگر زن بندتا تند و تیز گفت: تعجب می کنم قبل از ارائه مناظره ریاست جمهوری چطور بودید؟ اون موقع بهترین جو نبود

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *