ویروس کرونا: والونیا همچنین از ترک استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومی دفاع خواهد کرد

زمانی که معاونان ژاکلین گالانت (MR) و ماتیلد واندورپ (نامزدها) از وی در مورد این موضوع سؤال کردند، تصریح کرد: «این موضع مشترکی است که هفته گذشته در یک کنفرانس بین‌وزارتی توسط همه وزرای تحرک اتخاذ شد».

فیلیپ هنری افزود: “این تصمیم باید چند هفته پیش گرفته می شد، اما کمیته های مشورتی به تعویق افتاد. ما اکنون در مرحله دیگری از همه گیری هستیم که به ما امکان می دهد از این رها شدن دفاع کنیم.”

وزیر تحرک فلاندرز، لیدیا پیترز (Open Vld)، در همان روز در پارلمان فلاندرز، در پاسخ به سؤالات برت مارتنس، نماینده منتخب N-VA، سخنرانی مشابهی ایراد کرد. دومی معتقد است که دولت فلاندری، جایی که حزب خودش در آن حضور دارد، نباید تا 20 می صبر کند تا تصمیم بگیرد که ماسک را در حمل و نقلی که تحت صلاحیت آن است، رها کند.

از آنجایی که مدیریت کلی بحران کرونا دیگر در دستان فدرال نیست («مرحله فدرال» در ماه مارس به پایان رسید)، نهادهای فدرال از نظر تئوری این قدرت را دارند که تصمیم بگیرند در حمل و نقل عمومی خود چه اتفاقی می افتد (TEC، De Lijn و غیره). یک منبع آگاه روز چهارشنبه خاطرنشان کرد. برای خوانایی و منطق، اعضای ویوالدی معتقدند که بهتر است در همین تاریخ برای کنار گذاشتن ماسک اجباری در حمل و نقل که موضوعی ضروری نیست، مشورت شود.

کدکو بعدی، در 20 مه، از جمله به دولت فدرال و نهادهای فدرال اجازه می دهد تا در مورد ادامه مدیریت بیماری همه گیر، با ظهور احتمالی انواع جدید و تجدید احتمالی فصلی، توافق کنند، در حالی که فدرال دقیقاً دیگر کنترلی ندارد و “ایستگاه پلیس کرونا” از بین رفته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *