ویل اسمیتوفیلیا یا وقتی کاکتوس بزرگ سیلی ویل اسمیت را تقلید می کند (ویدئو)

بنابراین ویلیام با نام مستعار Kody به تازگی دچار وابستگی روحی، جسمی و حرکتی به بازیگر مشهور آمریکایی شده است، همانطور که در ابتدای سکانس کاکتوس بزرگ که امروز عصر از تیپیک پخش شد، گفته شد. «ویل اسمیت هنر زندگی است» ویلیام را با لباس مبدل به شاهزاده بل ایر، که یک موجود فرازمینی را از اورانوس (دیوید ژان‌موت) مجهز می‌کند، مانند روز استقلال می‌کشد یا سعی می‌کند پلیسی را با «فلاشوی» خود مانند مردان کور کند. به رنگ مشکی “اما من هنوز می دانم چگونه چیزها را بین خیالی و واقعی جدا کنم… آیا این یک دوربین است؟ شما، پشت دوربینتان: در زندگی، هدف شما چیست؟” چشمک… به لنز دوربین.

این رگه بیشتر به شوخی می گوید که WillSmithofilia او به اوج خود رسیده است، به خصوص پس از رفتار ستاره در آخرین جوایز اسکار. برای اثبات: ویلیام به همه سیلی می زند، حتی طرفداران ژروم دو وارزه، بت دوم او! عکس گویای همه چیز است. “بالا”؛ به گفته کاربران اینترنتی که در حال حاضر نام این شخصیت را به عنوان “خیلی قوی”، “عالی”شاهزاده Bellewaerde"n اشاره به شهربازی معروف بلژیک.

بعداً در برنامه این جمله را خواهیم شنید: “او از من ویل اسمیت ساخت”. یا حتی چشمک دیوید ژان موت، در ستون پلیس مد خود، جایی که در عکسی که ستاره هالیوود همسرش را در آغوش گرفته است، سر بازیگر را با سر ژروم دو وارزه جایگزین می کند. من با جادا اسمیت یک جرومه انجام دادم (لبخند می‌زند)!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *