پاس سه برای Weerts-Vanthoor در Brands Hatch؟

این یکشنبه در پیست برندز هچ است که مسابقات جهانی اسپرینت GT آغاز می شود. یک رقابت بسیار سیاه-زرد-قرمز برای چند سال و از سال 2020 تحت سلطه قهرمانان دوگانه تیم بلژیکی Audi WRT، Charles Weerts و Dries Vanthor.

برای دومین بار، این دو دوست عنوان خود را به بازی باز می‌گردانند. واضح است که آنها با برچسب علاقه‌مندان در برابر میدانی از نظر کمیت غنی‌تر (26 GT3) می‌روند، اما امسال به نظر ما سخت‌تر از ADAC است. GT Masters یا به عنوان DTM.

مبارزه منطقاً باید با بسیاری از آئودی R8 LMS Weerts-Vanthoor و همچنین Schothorst-Marschall (Attempto)، Simmenauer-Mies (WRT) یا Gachet-Haase (مجموعه اتومبیل) با دو مرسدس AKKA ASP از Jules Gounon و Jim Pla مخالفت کند. رافائله مارسیلو و تیمور بوگوسلاوسکی دیگر زیر پرچم روسیه رانندگی نمی کنند.

آدرین دی لینر (پورشه دینامیک) نیز تصمیم گرفته است دیگر با گواهینامه بلژیکی رانندگی نکند، بلکه با گواهینامه انگلیسی رانندگی کند. واقعیت این است که ما او را مانند نیکولاس بارت (آئودی سنتلوک) یا اولیسه دی پاو (فراری AF Corse) و ژیل مگنوس (آئودی سن‌لوک) در بین خودمان می‌شماریم که مانند روزها دوباره در جام نقره‌ای شمشیر را به هم خواهند زد. کارتینگ در ارتباط با پیر الکساندر ژان، اولین نامبرده حتی می تواند برای سکو در رده بندی کلی هدف بگیرد.

همانطور که در استقامت، فرد ورویش مربی و هم تیمی ستاره پدوک والنتینو روسی در سومین آئودی WRT است، در حالی که لوئیس ماکیلز به آندره آ برتولینی و فراری AF Corse در Pro-Am وفادار می ماند.

مسابقات مقدماتی این شنبه برگزار خواهد شد و این دو مسابقه برای یکشنبه در نسخه طولانی پیست برندز هچ بسیار “مدرس قدیمی” برنامه ریزی شده است. امیدواریم تعداد زیادی از بلژیکی ها روی سکوها حضور داشته باشند…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *