پرنسس آسترید مأموریت تجاری بلژیک به ایالات متحده را رهبری می کند

این ماموریت تجاری اولین ماموریت خارج از اروپا از زمان شروع همه گیری ویروس کرونا است. این بزرگترین ماموریت از این دست به ایالات متحده است و پس از 630 ماموریت تجاری بلژیک در چین در نوامبر 2019 که بزرگترین ماموریت تجاری بلژیک تا کنون بوده است، دومین ماموریت تجاری است.

در مجموع 541 نفر از جمله 459 تاجر و زن با پرنسس آسترید از اقیانوس اطلس عبور کرده اند. علاوه بر رهبران تجاری، اعضای هیئت علمی، سیاستمداران و نمایندگان فدراسیون های تجاری نیز به ایالات متحده سفر کرده اند.

این ماموریت توسط وزارت خارجه بلژیک و آژانس های تجارت خارجی منطقه ای و فدرال سازماندهی شده است. در میان سیاستمدارانی که در این مأموریت تجاری حضور دارند، می‌توان به وزیر فدرال مسؤول تجارت خارجی دیوید کلارینوال (لیبرال فرانسوی زبان)، نخست‌وزیر فلاندری یان جامبون (ملی‌گرا)، وزیر اقتصاد و تجارت خارجی والون ویلی بورسوس (لیبرال فرانسوی زبان) و منطقه بروکسل اشاره کرد. وزیر امور خارجه با مسئولیت تجارت خارجی پاسکال اسمت (سوسیالیست فلاندری).

ماموریت در سواحل شرقی ایالات متحده فرصتی را برای بیش از 200 شرکتی که نمایندگی می کنند برای شرکت در جلسات رسمی، بازدید از شرکت ها، سمینارهای بخشی و سایر فرصت های شبکه فراهم می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *