پرونده یورگن کونینگ: تحقیقات بسته شده است

قاضی تحقیق در روزهای آینده به دادستان فدرال اطلاع خواهد داد. دومی باید به احتمال زیاد ادعای خاتمه دادرسی کیفری را داشته باشد، زیرا کانینگ بدون هیچ گونه سوالی در مورد دخالت شخص ثالث فوت کرده است. در 17 می سال گذشته، عملیات گسترده ای برای یافتن یورگن کانینگز آغاز شد. این سرباز 46 ساله که به خاطر همدردی با جناح راست افراطی شناخته می شود، چند روز قبل از پادگان لئوپولدزبورگ سلاح های سنگین را به سرقت برده بود و چند نفر از جمله ویروس شناس مارک ون رانست را تهدید کرده بود.

دفتر دادستانی فدرال تحقیقاتی را برای تلاش برای قتل در یک زمینه تروریستی و نقض قانون سلاح در یک زمینه تروریستی آغاز کرده بود. پس از کشف وسیله نقلیه یورگن کونینگ در لبه جنگل دیلسر در لیمبورگ، پلیس پارک ملی هوگ کمپن را رد کرد. فقط یک کوله پشتی مشکی با غذا و مهمات در نزدیکی جایی که یورگن کونیگز ماشینش را پارک کرده بود پیدا شد.

تنها یک ماه بعد در 20 ژوئن بود که جسد این سرباز توسط دو دوچرخه سوار در منطقه صعب العبور جنگل پیدا شد. جسد در پای درختی افتاده بود که توسط سرخس ها پنهان شده بود. به سرعت مشخص شد که این مرد جان خود را از دست داده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *