“پر از آمپول و پر از دخترانی که غش می کنند”، نگهبان بستری شده در بیمارستان: ضبط آهنگ سال TF1 به شکست تبدیل می شود.

عصر امروز شنبه TF1 از ساعت 21:10 “آهنگ سال” را پخش می کند. این برنامه که توسط نیکوس آلیاگاس ارائه می شود، از آنجایی که شب گذشته / جمعه در نزدیکی سواحل موریلون در تولون ضبط شده است، به صورت زنده پخش نمی شود.

اما همانطور که توسط رسانه های مختلف فرانسوی مخابره شد، فیلمبرداری به یک رسوایی تبدیل شد. در واقع نمایش با تزریق های متعدد لکه دار شد، این پدیده اخیر که متأسفانه رویدادهای بیشتری را تحت تأثیر قرار می دهد و قربانیان از تزریق آمپولی شکایت می کنند که باعث اختلالات مختلفی مانند از دست دادن حافظه یا حالت تهوع می شود.

BFM Toulon Var به نقل از دادستان عمومی تولون گزارش می دهد که چهارده نفر شکایت کرده اند و ادعا می کنند قربانیان تزریقات هستند و یک نگهبان در بیمارستان بستری شده است. اما FranceInfo به نوبه خود نشان می دهد که حدود 60 نفر بدون اطلاع آنها قربانی این تزریقات شده اند. دادستان تولون که این پرونده را از نزدیک دنبال می کند، در همین حال اعلام کرده است که دو نفر دستگیر و بازداشت شده اند.

تماشاگران در شوک

در این میان، پیام‌های شکایت از سوی تماشاگران حاضر در این نمایش در فضای مجازی فراوان است. همانطور که Le Figaro پخش می کند، بسیاری از آنها در توییتر ابراز نظر کردند. “پسرا با سرنگ شروع به نیش زدن به افراد زیادی کردند که بعد از آن حالشان بد شد.یکی از شرکت کنندگان می گوید. “”آهنگ سال مزخرف بود حراست کار خودش را خوب انجام نداد. آمپول های زیادی انجام شد و دختران زیادی از هوش رفتند.، نظر دیگری.

توجه داشته باشید که کل برگزاری رویداد زیر سوال می رود. سوراخ‌ها، دعواها، ازدحام جمعیت اجازه ورود ندادند… همه بیرون می‌آیند و بعد از یک ساعت کنسرت را ترک می‌کنند، یک شکست کامل.. فیلمبرداری این نمایش در حالی ادامه داشت که رانندگان اتاق می گفتند ناراحتی هایی وجود دارد. در گودال، صدها نفر مانند مگس در حال سقوط بودند. جدی است، هیچ کاری نکردند. ما در امان نبودیم”، نشان دهنده یک بیننده در اینستاگرام است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *