پلیس بروکسل با “رانندگی رودئو” در پایتخت برخورد می کند

پلیس در بروکسل قصد دارد با یک سری بررسی های منظم در ماه های آینده با “رانندگی خودروهای سواری” مقابله کند. آنها امیدوارند با افزایش رانندگی بی احتیاطی در پایتخت که همزمان با بازگشت هوای گرم است، مبارزه کنند.

پلیس پایتخت بروکسل ایکسل در بیانیه‌ای گفت: «علی‌رغم تلاش‌هایی که به‌طور مداوم توسط منطقه انجام می‌شود، در هفته‌های گذشته ما مجبور شدیم دوباره با افزایش رانندگی در خودروهای سواری روبرو شویم».

پلیس گفت که منطقه فلات هیسل به ویژه به کانونی برای سرعت بیش از حد و رفتارهای بی احتیاطی در رانندگی تبدیل شده است.

برخی اقدامات زیربنایی قبلاً انجام شده است، اما با وجود همه اینها به نظر می رسد رانندگان با مساعد بودن هوا بار دیگر به سمت منطقه حرکت می کنند تا پای خود را روی پدال گاز بگذارند.

از جمله اقدامات پیشگیرانه که قبلاً انجام شده است، بسته شدن جزئی دوربرگردان لوئیس استینسپلین با بلوک های سیمانی است، اگرچه این امر موج رانندگی بی احتیاطی در منطقه را متوقف نکرده است.

توده ای از حوادث رانندگی بی احتیاطی در ماه می

در دو حادثه از چنین “رانندگی رودئو” آخر هفته گذشته، دو وسیله نقلیه توسط یک گروه ضربتی که به طور خاص برای هدف قرار دادن این پدیده تشکیل شده بود، توقیف شد.

پلیس آگاهی گفت: عصر روز شنبه یک راننده به دلیل رانندگی با سرعت نامناسب در بلوار سنتر توسط گشت خودرو متوقف شد و عابران پیاده و سایر کاربران جاده را به خطر انداخت. وقتی او را متوقف کردند، یک کودک هفت ساله را پیدا کردند که روی صندلی عقب نشسته بود. بلافاصله گواهینامه رانندگی به مدت 15 روز توقیف و خودرو توقیف شد.

کمی بعد آن روز، خودروی دیگری در حال حرکت با حداقل 80 کیلومتر در ساعت در منطقه 30 کیلومتر در ساعت در نزدیکی خیابان ژان سوبیسکی مشاهده شد. گواهینامه آن راننده نیز به مدت 15 روز پس گرفته و خودرویش توقیف شد.

پلیس با اشاره به حادثه دیگری که در آن راننده ای به دلیل سرعت 101 کیلومتر در ساعت در خیابان هوبا دی استروپر جریمه شد، گفت: «در هفته ها و ماه های گذشته، کنترل سرعت نیز به طور منظم در منطقه وسیع تر انجام شده است. 50 کیلومتر در ساعت است.

بررسی‌های سرعت منظم نیز در Chaussée Romaine، خیابان مادرید و خیابان Impératrice Charlotte و Rue Emile Delva انجام شد. در مکان اخیر، حداکثر سرعت مجاز 30 کیلومتر در ساعت است و یک راننده با سرعت 107 کیلومتر در ساعت گرفتار شده است.

منطقه پلیس تاکید می‌کند که در ماه‌های آینده با ادامه گرم‌تر شدن هوا، پلیس در بروکسل و ایکسل همچنان بر دستگیری رانندگان بی‌احتیاطی تمرکز خواهد کرد تا “تضمین ایمنی همه ساکنان محلی و کاربران عمومی باشد. بزرگراه.”

عکس: (ج) بلگا/پل هانری ورلوی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *