پلی آف NBA: میلواکی با قدرت در بوستون پیروز شد و گلدن استیت در ممفیس

این سری تازه شروع شده است و باکس فقط 1-0 پیش است، اما نمایش قدرت آنها، در پی جیانیس آنتتوکومپو، قوی در همه جبهه ها با تریپل دابل (24 امتیاز، 13 ریباند، 12 پاس منجر به گل) کلید، شور و نشاط TD Garden را آرام کرد، باغی که در این فصل شروع به رؤیای کسب عنوان هجدهمین رکورد می کند.

عملکرد باکس بسیار قابل توجه است زیرا در غیاب کریس میدلتون که از رباط رگ به رگ شدن زانوی چپ خود مراقبت می کند و بعید است که بتواند به این زودی ها بازگردد، به دست آمد.

اما نیروهای درگیر کم نیستند، مانند جرو هالیدی، سومین سه گانه تهاجمی تیم، که از زمانی که او بهترین گلزن شد، رهبر بود (25 امتیاز، 10 ریباند، 5 پاس منجر به گل، 3 قطع توپ).

تیم میلواکی نه تنها از بهترین دفاع لیگ برتری داشت، بلکه حتی بهتر هم شد، زیرا قدرت بازدارندگی آنها تفاوت بود زیرا Cها به 33.3٪ در ضربات محدود می شدند و تنها برای 18 ورود، کمتر از 50 تلاش در پشت قوس ارسال می کردند. اثبات اینکه آنها مسلح نبودند تا نزدیکتر شوند.-

تاتوم و براون خفه شدند

جیسون تاتوم، دو بار با ضدیت تماشایی توسط جیانیس، بهای رفتار ویژه ای را که برای او در نظر گرفته شده بود (21 امتیاز در 6/18) پرداخت کرد. همینطور برای جیلن براون، خفه شد (12 امتیاز، 4/13، 9 ریباند).

در این دیدار با شدت بالا در دوئل ها، مارکوس اسمارت (10 امتیاز، 6 پاس گل) بهترین مدافع این فصل لیگ از نظر بدنی آسیب دید. عصب فشرده شده در کتف راست او، پس از گرفتن از جیوون کارتر، او را مجبور کرد تا قبل از استراحت به دنبال درمان باشد و در کوارتر سوم او به زانوی راست خود آسیب دید.

با گرفتن بوستون در بازی خود بود که میلواکی پیروز شد، در حال حاضر ده امتیاز برتری در وقت استراحت داشت، که در کوارتر 3 به اوج خود رسید، بدون اینکه در پایان بازی دچار تزلزل شود.

آنتتوکومپو، بسیار مصمم، مانند این دانک کمی دیوانه پس از پرتاب توپ از روی توپ، خلاصه کرد: “ما باید امشب حضور داشته باشیم، آنها را تا حد امکان محکم مهار کنیم، کار آنها را تا حد امکان دشوار کنیم.” هیئت مدیره

در غرب پس از یک دیدار نفس گیر تا آخرین ثانیه بود که وریرز مقابل گریزلیز پیروز شد تا اولین امتیاز را به دست آورد.

استخر روشن

Klay Thompson (15 امتیاز، در 6/19)، اگرچه برای مدت طولانی در مشکل بود، اما بالینی بود تا تیمش را به طور قطعی در مقابل یک سبد پشت قوس 36.6 ثانیه از زنگ بازگرداند. پس از آن، خط دفاعی کمی کمتر شد، به طور شگفت‌انگیزی دو پرتاب آزاد را از دست داد که می‌توانست به برتری سه امتیازی منجر شود، و آسودگی خود را پنهان نکرد، زیرا جا مورانت دو گام خود را در آخرین اقدام از دست داد.

مرد عنکبوتی از ممفیس مطلقاً شایسته نبود (34 امتیاز، 10 پاس، 9 ریباند، 3 قطع توپ)، عالی در هر دو طرف زمین، با حمایت جارن جکسون جونیور (33 امتیاز، 10 ریباند) در عملکرد تهاجمی غیرمنتظره. برای مدافع که او اول است.

گریزلیز که توسط این لوکوموتیو دوتایی کشیده شد، در کوارتر دوم با 13 امتداد پیش افتاد. و همه چیز بهتر به نظر می رسید، دریموند گرین “جنگجو” قبل از استراحت به دلیل خطای آشکار در دسته دوم، پس از زدن لگد به صورت و پایین آوردن براندون کلارک با کشیدن پیراهن خود از زمین اخراج شد.

اینجا جایی بود که جردن پول کاملاً درخشان از روی نیمکت آمد (31 امتیاز، بهترین شخصی در پلی آف، 9 پاس منجر به گل، 8 ریباند) تا خانه واریرز را سرپا نگه دارد. سپس استفن کری (24 امتیاز) بازی را به دست گرفت و گلدن استیت به نوبه خود در شروع چهارمین امتیاز ده واحدی را به دست آورد که به یک کاهش یافت. کافی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *