پوستر روز در رولان گاروس: آیا سیمون می تواند در برابر چیلیچ لذت را ادامه دهد؟

این یک شوک سی و چند ساله است که بعد از ظهر امروز شنبه در دادگاه فیلیپ-شاتریه در انتظار ما است. ژیل سیمون فرانسوی که برای تور خداحافظی خود در Porte d’Auteuil سطح بازی بسیار خوبی را به دست آورده است، در دوئلی که نوید حماسی بودن را می دهد به مصاف مارین چیلیچ کروات می رود.

این دو مرد هفت بار در تور ATP با یکدیگر روبرو شده اند. با برتری بسیار واضح به رتبه 158 فعلی جهان از آنجایی که او با شش پیروزی در رقص رهبری می کند! یک سم واقعی…

آنها در گرند اسلم سه بار مقابل هم قرار گرفته اند. در ویمبلدون 2007، در اوپن استرالیا 2014 و در اوپن آمریکا 2014. و می دانید چیست؟ این سه تقابل پنج ست به طول انجامید! بنابراین می‌توانیم شاهد یک مبارزه بی‌رحمانه باشیم، در فضایی داغ مانند دو راند اول که توسط ژیل سایمون مورد مناقشه قرار گرفت.

ژیل سیمون که در 37 سالگی مسن ترین فرانسوی است که به دور سوم راه یافته است، آیا می تواند کروات قدرتمند را سرنگون کند؟ راستش خیلی سخت خواهد بود، بیستمین فعلی جهان نیز در هفته های اخیر چیزهای بزرگی از خود نشان داده است. حتی می‌توانیم فکر کنیم که این چالشی است که بیش از همه تا به حال انجام شده است، خستگی انباشته شده است. اما بومی نیس نشان داد که پس از مسابقه ماراتن خود مقابل کارنو-بوستا در دور اول توانست به خوبی ریکاوری کند. در حال حاضر روی یک ابر کوچک و با حمایت مردم، او قادر به هر کاری به نظر می رسد.

در بازی چرخشی سوم (نه قبل از ساعت 15) این شنبه پاسخ دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *