پوچتینو “100% متقاعد” برای ماندن روی نیمکت PSG در فصل آینده … با امباپه

پاری سن ژرمن با در دست داشتن “فقط” عنوان قهرمانی فرانسه نمی تواند از فصل خوبی صحبت کند. در پشت صحنه، رهبران از قبل مشغول هستند و چندین رسانه فرانسوی از یک انقلاب خبر داده اند. به ویژه پست مربیگری که باید دست به دست شود. آنتونیو کونته با اصرار طرف باشگاه پایتخت به جای مائوریسیو پوچتینو اعلام شد. با این حال، این بازیکن آرژانتینی امروز پنجشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی در برابر این شایعات بسیار آرام ظاهر شد.

پوچتینو شانس خود را برای ماندن روی نیمکت پاریس در فصل آینده “100٪” تخمین می زند. او در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: “هیچ بحث مشخصی، فراتر از آنچه عادی است یا برنامه هایی که از قبل ایجاد شده است، وجود نداشت.” مثل همیشه به کار خود ادامه دهید. ما نه تنها به حال فکر می کنیم، بلکه به آینده نیز فکر می کنیم.

سرمربی پاریسی در پاسخ به سوالی درباره آینده کیلیان امباپه، همین پاسخ را داشت: او متقاعد شده است که ستاره فرانسوی در پاریس می ماند… قبل از اینکه اظهاراتش را تا حدودی مشخص کند: “این چیزی است که من امروز احساس می کنم. اما در فوتبال، شما می توانید انتظار چیزهای زیادی را داشته باشید، اما این پاسخ من به سوالی است که امروز از من پرسیده می شود.”

آینده نشان خواهد داد که آیا آرژانتینی حق داشت تا این حد اعتماد به نفس داشته باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *