پیام های خشونت آمیز جانی دپ در دادگاه توسط وکلای امبر هد خوانده شد

در قلب بحث ها، آسیب به انگشت این بازیگر، مربوط به مارس 2015، زمانی که او در حال فیلمبرداری قسمت پنجم از مجموعه فیلم “دزدان دریایی کارائیب” بود.

جانی دپ در پیامی که بن روتنبورن، وکیل امبر هرد در دادگاه خواند، نوشت: “من انگشت وسطم را قطع کردم.”

با این حال ستاره یک روز قبل ادعا کرده بود که آمبر هرد در جریان یکی از مشاجرات متعدد آن‌ها جراحتش را به او وارد کرده است.

جانی دپ با تقلید از این صحنه روایت کرده بود: “او به من نزدیک شد و بطری ودکا را گرفت. او عقب نشینی کرد و آن را به سمت من پرتاب کرد.”

او توضیح داد که سپس از خون خود و سپس نقاشی روی دیوارها و اشیاء ویلایی که این زوج در آن اقامت داشتند، نوشت.

بعدازظهر پنج شنبه عکس هایی از آینه ها و اثاثیه که با نوشته های قرمز و مشکی پوشانده شده بود به دادگاه نمایش داده شد.

همسران سابق که به مدت دو سال متاهل بودند، در طول این محاکمه یکدیگر را به افترا متهم می‌کنند، که در کانال‌های خبری که در نزدیکی واشنگتن برگزار می‌شود، به دنبال پلتفرمی که او در سال 2018 نوشته است، بسیار دنبال شده و بخشی از آن بازنشر شده است.

در این متن منتشر شده توسط واشنگتن پست، امبر هرد که روز جمعه 36 ساله خواهد شد، نام جانی دپ را ذکر نکرده است، اما او به اتهامات خشونت خانگی که در سال 2016 علیه همسرش وارد کرده است، اشاره کرده است.

“بیا کهربا را بسوزانیم”

در اوایل صبح، نمایندگان امبر هرد پیامک هایی با محتوای خشونت آمیز ارائه کردند که جانی دپ با بستگان خود رد و بدل می کرد، بدون مشخص کردن زمینه ارسال آنها.

او در آوریل 2015، دو ماه پس از ازدواجشان، به یکی از دوستانش نوشت: «من هرگز نمی‌خواهم دوباره به امبر، آن عوضی کثیف نگاه کنم».

او در پیام دیگری که در سال 2013 برای یکی از دوستانش ارسال کرد، گفت: «بیایید آمبر را بسوزانیم».

بن راتنبورن اطمینان داد: “تو گفتی + بعداً جسد سوخته‌اش را لعنت می‌کنم تا مطمئن شوم که مرده است +. این همان کاری است که گفتی بعد از سوزاندن او و غرق کردنش همین کار را می‌کنی.”

در طول این سؤالات، سوء مصرف الکل و مواد مخدر او نیز به طور گسترده توسط وکلای خانم هرد که در اتاق حضور داشتند، چهره ای بی حوصله داشتند، توضیح دادند.

کت و شلوار تیره روی پیراهن مشکی، جانی دپ به مصرف این مواد اعتراف کرد، اما هرگونه زیاده روی را رد کرد.

این بازیگر با یادآوری تجربه ای با خواننده مرلین منسون، گفت که این زوج «شاید چند بار» با هم «نوشیده اند» و «کوکائین مصرف کرده اند» و افزود که او یک بار «یک قرص به راکر داد» به طوری که «اینقدر حرف نمی زند».

روز چهارشنبه ، این بازیگر اطمینان داد که به دلیل اتهامات خشونت آمیز همسر سابقش “همه چیز” را از دست داده است و سعی می کند هیئت منصفه را متقاعد کند که برعکس این او بود که ضربات را تحمل کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *