پیروزی احساسی Remco Evenepoel در Liège-Bastogne-Liège

Evenepoel (گام سریع – آلفا وینیل) در صعود معروف La Redoute شتاب گرفت و 28 کیلومتر به پایان رسید. هیچ کس نمی توانست دنبال کند، او به تنهایی بود و مجبور بود یک تلاش انفرادی طولانی را شروع کند. گروهی با نام‌های بزرگ در آخرین صعود روز، La Roche aux Faucons، نزدیک‌تر شدند، اما Evenepoel محکم ایستاد و در جاده‌های بزرگ و پرپیچ‌وخم در حالی که به شهر لیژ شیرجه می‌زد، آن را به یک آزمایش زمانی تبدیل کرد.

این جوان در نهایت پس از یک مسابقه 255 کیلومتری در قلب آردن بلژیک، در خط پایان 48 ثانیه برتری داشت. کوینتن هرمانز، آس سیکلوکراس، با شکست قهرمان بلژیکی ووت ون آئرت، در دوی سرعت برای مقام دوم، افراد مورد علاقه را شگفت زده کرد.

پس از سقوط او در لمباردی در پاییز 2020 و سال سخت 2021 پس از تصادف سنگین، این یک پیروزی احساسی برای Evenepoel بود که تاکید کرد که او به اوج بازگشته است. پیروزی او همچنین ناامیدی تلخ را برای تیم کوییک استپ پاتریک لوفور که تا کنون بهار ناامیدکننده ای را پشت سر گذاشته بود، از بین برد. Evenepoel دوست دختر خود و همچنین مدیر تیم Lefevere را پس از پایان در آغوش گرفت (عکس).

قهرمان جهان، جولیان آلافیلیپ، هم تیمی Evepoel، در یک تصادف بزرگ درگیر شد. تادج پوگاکار بعد از فوت مادر دوست دخترش شروع به کار نکرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *