پی اس جی سومین تساوی متوالی خود را مقابل تروا واگذار کرد

سر به تعطیلات؟ از زمان قهرمانی فرانسه برای دهمین بار، پی اس جی چندین تساوی داشته است. پس از لنز (1-1)، برای بازی تاجگذاری، و استراسبورگ (3-3) در آلزاس، باشگاه پاریسی دوباره بالاست.

از سوی دیگر، این امتیاز برای Les Troyens (پانزدهم)، که با اختلاف شش امتیازی از سنت اتین، سد راه، برتری دارد، مفید است. سه مسابقه برای سبزها باقی مانده است، دو مسابقه برای اوبویس، اما بازیکن ارتقا یافته هرگز به حفظ آن نزدیک نبوده است.

آیک اوگبو (30) و فلوریان تاردیو (49) استاک را پس از شروع معکوس PSG به بازی بازگرداندند، به لطف مارکینیوس (6) و نیمار (25) که نود و نهمین گل خود را زیر پیراهن پاریسی به ثمر رساندند.

رهبری به سرعت باعث بی انگیزگی پاریسی ها شد و آنها ابتکار عمل را به تروا واگذار کردند.

آرامش عمومی مجرمانه در دفاع به استاک اجازه داد تا به بازی بازگردد. چپ پاریسی ها در حالی که نونو مندس و پرسنل کیمپمبه از بازی خارج شده بودند، به قیمت دو گل، پاس برگشتی پرتغالی، خطا روی رنو ریپارت برای “پرسکو” تمام شد.

در جلو، کیلیان امباپه حداقل سرویس را ارائه کرد، پنالتی را به دست آورد، نیمار بهترین شماره خود را بازی نکرد، دریبل آزاد و کارت زرد برای ازدحام با رنو ریپارت، همچنین هشدار داد (65) در حالی که هیچ کاری نکرده بود.

گل صدم برای نیمار

و لیونل مسی، در نهایت پس از عدم اطمینان از ضربه به دنده ها، موفق نشد. او به تیرک (37)، تیرک (90 + 1) و بعدی (60) ضربه زد.

این آرامش عمومی به خوبی با فضای پارک دو پرنس که کاملاً پر نبود مطابقت داشت. بسیاری از گردشگران تعطیلات عید پاک که در خیابان‌های اطراف Porte d’Auteuil عبور می‌کردند، بلیت‌هایی را خریداری کرده بودند که توسط مشترکین در وب‌سایت باشگاه، سیستمی که برای چند سال برقرار بود، دوباره فروخته بودند.

آنها در ابتدا مشتاق بودند، زمانی که پاری سن ژرمن در همان ابتدا توسط مارکینیوس، روی یک مرکز لوبی از آنخل دی ماریا که توسط جولیان بیانکونه بد قضاوت شد، دروازه را باز کرد.

استعدادهای فردی این تیم به آنها اجازه داد تا پس از یک – دو امباپه-نیمار که اریک پالمر-براون را به خطا در منطقه سوق داد، شرط بندی را دو برابر کنند.

در حالی که “نی” پنالتی را متحول کرد، “کیکی” پشت دروازه تحت درمان قرار گرفت و مچ پای راستش تحت تاثیر تکل مدافع آمریکایی قرار گرفت. اما این نگرانی دوام نیاورد، او به سرعت بازی را از سر گرفت.

اما تمرکز زدایی همچنان پاری سن ژرمن را تهدید می کرد و ترویس توسط آیک اوگبو روی یک پاس وحشتناک به سمت محور نونو مندز که مهاجم کانادایی آن را مهار کرد، نتیجه را کاهش داد.

سپس خطای پرسنل کیمپمبه روی نیمز ریپارت، بازیکن جنگجوی سابق، به تاردیو اجازه داد تا از روی نقطه پنالتی با پاننکا بازی را به تساوی بکشاند.

پاری سن ژرمن بر این باور بود که امتیاز را دوباره به دست می آورد و صدمین گل نیمار را با پیراهن آبی جشن می گیرد، اما داور داور ژرم بریزار پس از مشورت با VAR، گل را به دلیل خطای قبلی امباپه روی پالمر براون (58) لغو کرد.

پاری سن ژرمن همچنان آهسته فشار می آورد، به ویژه با ضربه سر مارکینیوس درست در کنار دروازه (در رده 84)، و تروآس با آهنگ های مستعمره هوادارانش به شدت از امتیاز خود دفاع کرد. بوی نگهداری می دهد.

برای پاری سن ژرمن بوی تعطیلات می دهد. او روز شنبه به تیم دیگری که از قبل در تعطیلات است، مونپلیه می رود، که در هفت بازی بدون برد باقی مانده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *