پی اس جی 2-1 مارسی را شکست داد و به قهرمانی بسیار نزدیک شد

دارای یک مارش از عنوان. پاریسی‌ها برتری خود را به 15 امتیاز نسبت به نایب قهرمان و رقیب خود مارسی افزایش داده‌اند و اگر در آنژرز بهتر از او ام مقابل نانت باشند، می‌توانند روز چهارشنبه تاجگذاری کنند.

«نی» نقش زیادی با آن دارد و این بار مورد تحسین پارک دو پرنس قرار گرفت. یک گل (دوازدهم)، یک پنالتی که توسط کیلیان امباپه (45 + 5 اسپ) به ثمر رسید، برزیلی در کلاسیک خود موفق شد.

6 گل او در سه بازی و برخی حرکات باکلاس در روز یکشنبه یادآور این است که او چه بازیکن بزرگی می تواند باشد. اما آنها باعث نمی شوند هواداران پاریسی ورشکستگی دسته جمعی مقابل رئال مادرید برای حذف از لیگ قهرمانان را فراموش کنند.

اولتراهای CUP (Collectif ultras parisiens) به اعتصاب تشویقی خود ادامه دادند. آنها به سختی حاضر شدند به جز شعارها و سوت ها علیه مارسی ها.

بدیهی است که زدن OM آنها را دلداری نمی دهد. اما پاری سن ژرمن هنوز در راه رسیدن به رکورد سنت اتین است که با میشل پلاتینی دهمین قهرمانی خود را در سال 1981 به دست آورد.

هنگامی که PSG در سال 1970 تأسیس شد، “سبزها” متولد 1919، ششمین عنوان قهرمانی فرانسه را به دست آوردند.

مارسی یک برتری کوچک را حفظ می کند

مارسی که توسط Duje Caleta-Car (31) به تساوی رسید، 9 امتیاز است، که در سال 1993 پس از ماجرای VA-OM لغو شد.

شاگردان خورخه سامپائولی به 8 پیروزی متوالی در تمامی رقابت‌ها پایان دادند، اما هفته همچنان سخت نبود.

اولین تعقیب کننده آنها، رن (رده سوم)، شکست خورد و OM یک برتری اندک نسبت به گروه مدعیان لیگ قهرمانان اروپا، سه برد نسبت به برتون ها، پنج در برابر نیس (چهارم) و شش برابر استراسبورگ (5) و موناکو (6) حفظ کرد.

و سپس رویای اروپایی فوکاسی ها پس از راهیابی به نیمه نهایی لیگ کنفرانس در برابر فاینورد روتردام در 28 آوریل و 5 می هنوز زنده است.

با این حال، OM فکر کرد که وقتی ویلیام سالیبا ضربه ایستگاهی را از دیمیتری پایت (85) زد، یک امتیاز را از پارک دو پرنس بازگرداند. اما این گل پس از چند دقیقه VAR لغو شد.

در دروازه، استیو مانداندا که در یک چهارم نهایی مقابل پائوک سالونیکا درخشید (2-1/1-0)، جای خود را به پائو لوپز داده بود که به سرعت در دام استعداد نیمار گرفتار شده بود.

برزیلی به جای اینکه منتظر یک ریباند باشد، یک توپ عمیق از مارکو وراتی گرفت تا هم از دروازه بان اسپانیایی جلوتر و هم والنتین رونگیر پشت سر او جلو بیفتد.

نیمار تحسین کرد

این بار پارکی که پس از شکست در مادرید N.10 را سوت زده بود، برای جشن گرفتن این گل، ششمین گل “نی” در سه مسابقه، از شادی خود کوتاهی نکرد.

و هنگامی که نام گلزن توسط گوینده ورزشگاه اعلام شد، واقعاً باید با دقت گوش می دادید تا چند سوت را از خم Auteuil تشخیص دهید. به نظر می رسد آشتی با نیمار در مسیر درستی قرار دارد.

او همچنین پنالتی را توسط کیلیان امباپه به گل تبدیل کرد، گل هفتم او در یک بازی کلاسیک، شاید آخرین گل او، درست قبل از استراحت، ضربه او به آرنج رونگیه برخورد کرد.

اما شکنندگی ذهنی هنوز در انتظار این پاری سن ژرمن است. خروج از دست رفته جیانلوئیجی دوناروما در یک کرنر به دوژه کالتا-کار اجازه داد تا پس از یک اقدام گیج کننده بازی را به تساوی بکشاند، جایی که نه مارکینیوس، نه مارکو وراتی و نه دانیلو پریرا نتوانستند توپ را بگیرند.

پاریس مائوریسیو پوچتینو به دلیل تسلط بر مناظره ها، حتی اگر اغلب در دام آفساید می افتاد، شایسته پیروزی بود. PSG کمتر از سه گل به خاطر آفساید محروم شد، دو گل امباپه (35، 76) و یک گل از مسی (40).

این اقدامات حداقل به پارک اجازه داده است که پالایش همدستی “MNM” را تحسین کند. برای لیگ قهرمانان خیلی دیر است، اما هنوز به موقع برای لیگ 1.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *