چالش جهانی GT: فراری در 6H du Castellet، Vervisch و Rossi 5 دو برابر شد.

مسابقه 6 ساعته Le Castellet که عصر شنبه بین ساعت 6 بعد از ظهر تا نیمه شب برگزار شد، منجر به نبرد شدید بین چندین خدمه و چندین برند شد، که گواه دیگری بر موثر بودن تعادل عملکرد است.

در نهایت، این فراری 488 سیاهگوش آهنی متشکل از آنتونیو فوکو، دیوید ریگون و دانیل سرا بود که جلوتر از خودروی خواهر نیکلاس نیلسن، میگل مولینا و جیمز کالادو پیروز شد. این سکو توسط مرسدس SLS AMS متشکل از ژول گونون، رافائله مارسیلو و دانیل جونکادلا تکمیل شد.

ناامیدی در قبیله بلژیکی با بازنشستگی رهبران سابق قهرمانی چارلز ویرتز و دریس وانتور پس از برخورد آخرین نامشان در نیمه دوم مسابقه در حالی که آنها برای سکو بازی می کردند. همچنین نگرانی ها در مورد استون مارتین ونتیج ماکسیم مارتین در رقابت برای 5 تا قبل از سقوط به جایگاه سیزدهم.

بنابراین بیشترین رضایت قرمز مشکی زرد از جایگاه پنجم فردریک ورویش مربوط به نیکو مولر و والنتینو روسی در آئودی R8 LMS WRT آنها بود. این بهترین نتیجه قهرمان 9 دوره موتورسیکلت در ابتدای فصل است.

همچنین به سکوهای سارا بووی (هفدهمین در مجموع و دوم در جام طلایی با فراری صورتی دخترانه) پس از یک بازی دوبل بسیار خوب و لوئیس ماکیلز (سوم در Pro-Am) روی 488 دیگر از AF Corse توجه کنید. همچنین آلسیو پیکاریلو که با پورشه هربرث در Pro-Am حضور داشت، از روی سکو به پایان رسید.

موقعیت سی و یکم برای باپتیست مولن در لامبورگینی خود، کمی جلوتر از آئودی بوتسن بنجامین لسنس که با صعود از رده 50 به 20 در اولین حضور خود برجسته شد.

استفان لمرت و نایجل بیلی پس از خراب شدن موتور بنتلی در حین تمرین در این مسابقه شرکت نکردند.

دور بعدی مسابقات جهانی استقامت GT، 24 ساعت اسپا در پایان ژوئیه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *