کاسپر نیلسن به فقدان رئالیسم اتحادیه اشاره می کند: “اگر این مسابقه را ده بار بازی کنیم، 9 بار آن را می بریم.”

ناامیدی در بین اتحادیه‌ها در سوت پایان بازی بسیار زیاد بود. چند بازیکن روی زمین دراز کشیدند در حالی که دیگران با عصبانیت پیراهن های خود را درآوردند، مانند جوناس باگر. کاسپر نیلسن از نتیجه ناامید شد اما مطمئناً از محتوای ارائه شده ناامید شد. احساس می کنیم دو امتیاز را از دست داده ایم. هافبک دانمارکی توضیح می دهد. اما وقتی صبح امروز دوشنبه از خواب بیدار می شویم، می توانیم به خود بگوییم که عملکرد بسیار خوبی به خصوص در نیمه دوم به دست آوردیم. ما سخت کار کردیم، دوئل ها را بردیم و موقعیت های کافی برای بردن بازی ایجاد کردیم. جزئیات کوچک را از دست داد.

مانند شوت بیش از حد وانزیر یا دو موقعیت از دست رفته اونداو در پایان بازی که می توانست سه امتیاز شایسته را به مردان مازو ارائه کند. “من کسی را سرزنش نمی کنم، نیلسن ادامه می دهد. همه با هم شکست می‌خوریم و همه با هم برنده می‌شویم. آنها مهاجمانی هستند که می خواهند در هر بازی گل بزنند، بنابراین احتمالاً حتی بیشتر از سایر بازیکنان ناامید شده اند. بازی‌هایی در طول فصل وجود داشته است که در آنها گل‌های بیشتری با موقعیت‌های کمتر به ثمر رسانده‌ایم… اما این بخشی از فوتبال است. فکر می کنم یکی از بزرگترین اجراهایمان را داشتیم. در کل بهتر بودیم اگر این بازی را 10 بار انجام دهیم، 9 بار آن را می بریم… باید سرمان را بالا بگیریم و به کارمان ادامه دهیم.»

کارت قرمز برای هارون؟

نایب کاپیتان اتحادیه نیز در پایان وقت اول به خطای فارس هارون بازگشت که می توانست کارت زرد دوم و در نتیجه محرومیت را برای او به همراه داشته باشد. برای من کاملا واضح است… مطمئنا شما هم مثل من و هم تیمی هایم فکر می کنید، اما من نمی خواهم در این مورد نظر بدهم. شما باید بروید و از داور بپرسید که چرا به او کارت زرد دوم را نداد. به هر حال ما شانس برد در این بازی را داشتیم، به خاطر این اخراج نشدن نیست که نتوانستیم برنده شویم.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *