کاکتوس بزرگ: این است که چرا سیریل دتائی فوراً در مراسم عصر پنجشنبه جایگزین آدرین دویور شد.

پس از بازی آن را برای سرگرمی در مجموعه. “اما تو اینجا چیکار میکنی؟” یا: “تو الان صبح و عصر همه جا دنبالم میای!” به این ترتیب ژروم دو وارزه به میزبان Vivacité، سیریل دتائی، در وسط برنامه Grand Cactus که عصر پنجشنبه در تیپیک پخش شد، تاب خورد. “از کل تیم گرند کاکتوس برای استقبال و اعتماد (و صبر) متشکرم! دفتر مرکزی برای بازگشت سریع آدرین داغ است.”

همسرم در حال حاضر برای مدت نامحدود در بیمارستان بستری است.

اما چرا میزبان RTBF غایب بود؟ اتفاقی که در 6 فصل هرگز رخ نداده بود. او در اینستاگرام صحبت کرد. همسرم در حال حاضر برای مدت نامعلومی در بیمارستان بستری است، او در مورد همسرش که دومین فرزند خود را باردار است (تاریخ ماه ژوئیه)، جولی دینایر، مجری شبکه RTL-TVi می نویسد و برای اینکه روند ضبط فیلم به خطر نیفتد. نمایش در صورت اضطراری، من به طور موقت صندلی خود را در گرند کاکتوس به سیریل دتائی، مجری 8/9 قرض دادم. عصر بخیر 🌵”

آدرین دیویور حتی یک ویدیوی تقلید آمیز از غیبت خود با اعضای گرند کاکتوس منتشر کرد. ژروم می گوید: «سیریل؟» اونی که هر روز صبح میگه یه مو تو دستم و هیچوقت لبخند نمیزنم؟ مارتین چارلیه پاسخ می دهد: “خب، بسیاری از ما هستند که چنین فکر می کنند، ها!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *