کایاک سواری، یک ورزش خانوادگی برای ریچاردها: ملاقات با کایاک سوار بلژیکی ماکسیم ریچارد و پدرش مارک

اشتیاق، یک دستورالعمل در خانواده ریچارد. چندین نسل از ورزشکاران و به اشتراک گذاری. اولین عشق ماکسیم ریچارد، فوتبال. با این حال، با پدری به نام مارک، عضو ده ساله تیم ملی کایاک، به سرعت به این رشته که برای او ساخته شده بود انتقال یافت. ماکسیم نشست، شروع به پارو زدن کرد و از آن زمان دیگر دست از کار نکشیده و بیشتر وقت خود را با راهنمایی های خردمندانه پدرش و با حمایت فراوان خانواده اش بر روی آب می گذراند و تا حد امکان تمرین می کند.

کایاک سواری را از 7 سالگی شروع کردم چون این ورزش خانوادگی بود. پدرم در تیم ملی بود، پدربزرگم کایاک سواری می کرد. اولین باری که کایاک سواری کردم در تعطیلات تابستان بود. خانواده مهم نیست هر چه باشد. من در یک محفل خانوادگی بزرگ شدم که پدر، مادر، برادرم یا خواهرم همیشه در آن حضور داشتند. آنها هر دو معلم تربیت بدنی هستند، بنابراین برنامه معلمی داشتند. یعنی تابستان خیلی با هم بودیم. یک رابطه نسبتاً ممتاز، و حتی بیشتر فکر می‌کنم با پدر، چون این پدر است که از کودکی من را آموزش داده است. ماکسیم توضیح می دهد.

حضور ضروری خانواده

یک پدر، یک مربی، یک مربی، یک مربی بدنی، یک هوادار، به اندازه کلاه مارک ریچارد. او سال‌هاست که از پسرش در تلاش برای اجرا حمایت کرده است.

من مربیان زیادی را می شناسم که آنقدر خوش شانس نیستند که چنین ورزشکاری داشته باشند. او فردی سخت کوش است و از همان ابتدا می داند که می خواهد به کجا برود و به خودش ابزاری داده تا به آنجا برسد. در 9 سالگی گفت که می‌خواهد قهرمان جهان شود، و ببین، او تسلیم نشد و هنوز هم تسلیم نشده است. بابا شوونیست می‌شود، اما ما تصادفاً چندین بار قهرمان اروپا یا جهان نیستیم. پدر ریچارد را توسعه می دهد.

خانواده ریچارد می دانند که چگونه به خوبی احاطه شوند. آنها با همراهی متخصصان این حوزه، دائماً به دنبال کمال، برنامه عالی و اجراهایی هستند که انتظارات ماکسیم را برآورده کند.

پدر واقعاً بدون توجه به آنچه که می شود، تمرین شماره یک باقی می ماند. اکنون در طول سال‌ها، ما تست‌هایی را روی دستگاه‌های ایزوکینتیک یا واقعاً خاص در بدنسازی یا یک ارگومتر انجام می‌دهیم. ما مسائل را زیاد تحلیل می کنیم و با افراد دیگر بحث می کنیم. ما از فرصت استفاده می کنیم تا کمی این را با آمادگی خود تطبیق دهیم. ماکسیم توضیح می دهد.

ما بیش از 25 سال است که با هم هستیم و او بیش از 15 سال است که در سطح بالا شکست نخورده است. من معتقدم تا زمانی که او میل داشته باشد، باز هم می تواند نتیجه بگیرد. مارک ریچارد نتیجه می گیرد.

ادامه ماجراجویی

ماکسیم ریچارد با داشتن پروژه های توسعه ای برای فدراسیون و همچنین رویاهای بسیاری، بیش از هر زمان دیگری به تمرینات خود ادامه می دهد و قصد دارد اشتیاق خود را بیش از پیش به اشتراک بگذارد.

من آنقدر از ورزشم تشکر کرده ام، آنقدر تجربه کرده ام که به خودم می گویم الان هم لازم است به تدریج من هم بتوانم کمی به ورزشم پس بدهم. می گوید ماکسیم.

پدرش، همانطور که او افتخار می کند، همچنان در کنار او خواهد بود و سورپرایزهای خوبی هنوز در راه است.

ماجراهای ماکسیم ریچارد را اینجا دنبال کنید:

https://www.instagram.com/maxim_richard/

با تشکر

به لطف آنها، فیلمبرداری در X-Tremefitness Ciney و Royal Cercle Nautique Meuse et Lesse – Anseremme انجام شد.

X-Tremefitness Ciney: http://x-tremefitness.be/

دایره دریایی سلطنتی Meuse and Lesse – Anseremme: http://www.rcnml.be/

البته ماکسیم و پدرش مارک.

ماجراهای ماکسیم ریچارد را در FreeRide توسط DH Les Sports+ بیابید.

وب سایت: https://www.dhnet.be/sports/omnisports/sport-extreme

فیس بوک: https://www.facebook.com/FreeRideByDHLesSports

اینستاگرام: https://www.instagram.com/freeride_by_dhlessports/

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *