کریستین، 64 ساله، به طرز وحشیانه ای در خانه کشته شد: یکی از بستگان در شوک شهادت می دهد: “دوستت دارم زیباترین ستاره من، دلم برایت تنگ خواهد شد”.

جسد بی جان یک مرد جنسی متولد سال 1958 در خانه اش در خیابان دمی لون در مونت سن گیبر، در برابانت والون پیدا شد. حقایق به چهارشنبه برمی گردد. پلیس در اواخر بعد از ظهر در محل حاضر شد و جسد مقتول در آنجا خوابیده بود.در حمام خون” به گفته همسایگان.

قربانی، کریستین فرانسیس، فردی بسیار محبوب بود، به خصوص در مرکز دهکده. “او آثار ضربات یک جسم بی‌حرکت را داشت.مگالی رئیس، سخنگوی دادستانی به ما می گوید که پس از کشف جسد، بلافاصله تقاضای ورود پزشک قانونی را کرده است.

ظهر امروز پنجشنبه یک مظنون دستگیر شد. این مرد جوان متولد سال 1378 توسط قاضی تحقیق مورد رسیدگی قرار گرفت. آنچه برای کف پارکت مسلم است این است که “بدون شک” یک قتل .

همکاران ما از L’Avenir از ساکنان محلی گواهی جمع آوری کردند. “بله، واقعاً او انسان بسیار خوبی بودفردی که مرتباً او را در مونت سن گیبر ملاقات می کرد، لغزش داد.

وحشتناک است. یکی از آشنایانش شهادت می دهد که او واقعاً فردی دوست داشتنی بود. من دیگر در Mont-Saint-Guibert زندگی نمی کنم، اما زمانی که سال ها پیش به دنبال کسی بودم که اتوکشی ام را انجام دهد، با هم آشنا شدیم. من مرتب از آنجا عبور می کردم تا به او سلام کنم و علاوه بر این، اغلب افراد کمی از کنار او عبور می کردند. او همچنین کارهای خانه را انجام می داد و در فروشگاه رفاه در مرکز مون سنت گیبر کمک می کرد.

در شبکه های اجتماعی بستگان و اعضای خانواده وضعیت شوک خود را ابراز کردند. “به من گفتند که حد آسمان است. اما من از آسمان می گذرم تا تو را پیدا کنم. دوستت دارم، فراموشش نکن زیباترین ستاره من. دلم برایت تنگ خواهد شد. برای همه چیز ممنونم. واقعاً نمی توانم باور کن“، یکی از آنها نوشت.

“در آرامش بخواب. تو هرگز لیاقت این را نداشتی. خداحافظ کریستین بزرگ، همانطور که عزیزانم تو را صدا می زدند. دلمان برایت تنگ خواهد شد. پسران شجاع، ما اینجا هستیم.“، شخص دیگری را به اشتراک گذاشت.

چه تاسف خوردی. او دوست من بود. امیدوارم کسی را پیدا کنیم که این کار را کرده استیکی از بستگان گفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *