کریس راک آماده است تا با سیلی ویل اسمیت بسته شود اما به یک شرط


“من از خط عبور کردم و اشتباه کردم، ویل اسمیت چند ساعت پس از ژستش گفت. من خجالت می کشم و اعمالم نماینده مردی نیست که می خواهم باشم. در دنیای عشق و مهربانی جایی برای خشونت نیست“. با این حال، پس از کناره گیری، بازیگر مردان سیاه پوش نمی تواند عمل خشونت آمیز خود را خنثی کند، او برای 10 سال آینده از اسکار محروم شده است. اگر خود ستاره این تصمیم را پذیرفت، شخصیت‌های دیگری مانند 50 سنت این تحریم را “بسیار شدید” می‌دانند. پس او حق بازگشت قبل از 63 سال را ندارد؟ در مورد پیر مورگان، او این را در شبکه های اجتماعی گفت. “این تصمیم دوازده روز پس از آن گرفته شد که او به صورت کریس راک مشت زد. همان آکادمی 40 سال طول کشید تا رومن پولانسکی را پس از محکوم شدن به تجاوز جنسی به کودک محروم کند.”

“در یک نقطه، من می خواهم در مورد آن حرف بزنم”

کریس راک از زمان صحنه بحث برانگیز سکوت کرد و روز بعد به تور ایالات متحده رفت، گویی هیچ اتفاقی نیفتاده است. این کمدین 57 ساله آمریکایی، 24 ساعت پس از تحقیر شدنش در تلویزیون، با دیدن پرواز بلیت هایش، شگفتی خوشایندی را داشت. فردای آن روز روی صحنه، توهین را به صورت نیم‌کلمه ذکر کرد. “من چیز زیادی برای گفتن ندارم در مورد آنچه اتفاق افتاده است. من هنوز در حال هضم اتفاقات هستم. در یک نقطه، من قصد دارم در مورد این sh*t صحبت کنم. و جدی و خنده دار خواهد بود، اما امشب نه.” قبل از بستن پرانتز در یک خط طنز، بازیگر را محرمانه گفت. “اگر این را شنیدید، من یک برنامه کامل دارم که قبل از این آخر هفته نوشته ام.”

و به گفته TMZ، کریس راک می‌توانست این آخر هفته اعتماد دیگری روی صحنه داشته باشد. “جیمن خوبم، کلی برنامه دارم اجرا کنم و من در مورد سیلی صحبت نمی کنم مگر اینکه پولی به من داده شود.” او قبل از پایان دادن به طنز افسانه ای خود (اما شهادت به خشونت ضربه دریافت شده) روی صحنه می گفت. “زندگی زیباست. شنوایی ام را پس گرفتم!”

TMZ حتی ادعا می کند که کمدین منتظر می ماند تا یک کانال تلویزیونی به او پول بدهد تا بگوید چه اتفاقی افتاده است. “ما تصور می کنیم که اطرافیان او قبلا توسط چندین کانال تلویزیونی تماس گرفته اند. شاید آنها مبلغ کافی به او پیشنهاد نکرده اند؟”رسانه معروف آمریکایی می پرسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *