کریس پرینسن سیتروئن DS3 WRC خود را در رالی Sezoens، Grégoire Munster 1er BRC برنده شد.

مسابقات رالی Sezoens که در شرایط ایده آل و در مقابل جمعیت زیادی که برای ضیافت زیر آفتاب تابستانی آمده بودند، پیروزی را در رده بندی مطلق تنها WRC در آغاز، سیتروئن DS3 PH Sport کریس پرینس، شاهد بود.

در طول اولین حلقه کمی عقب تر، ترودونه ها هشت بار در سریع ترین زمان صف کشیدند تا در پایان با برتری 7.7 نسبت به هیوندای i20 رالی 2 گرگوار مونستر پیروز شوند.

“من واقعاً انتظار این موفقیت را نداشتم” کریس پرینسن متحرک پس از چهارمین پیروزی در زمینش در لیمبورگ در پایان لبخند زد. “من قبلاً برای یک سکو امضا می کردم. این سومین رالی ما با این ماشین است که بهتر و بهتر می شناسیم و در کوندروز خواهیم یافت.”

WRC ها امتیازی کسب نکردند و کاملاً شفاف برای مسابقات قهرمانی رالی بلژیکی که برای رال 2 در نظر گرفته شده بود، نایب قهرمان اول مترادف با یک امتیاز کامل برای گرگوار مونستر بود که نامزد نظری عنوان قهرمانی در سال 2022 باقی می ماند. اگر راننده هیوندای ابزار را پیدا کند. برای صف آرایی برای پنج دور آخر بلژیک.

“ماموریت انجام شد حتی اگر یک پیروزی کلی نباشد، اما ما در رده خود پیروز شدیم.” از راننده BMA استقبال کرد. اکنون باید در Ypres انتخاب کنیم که آیا در WRC2 رانندگی کنیم یا در BRC.

سوم، وینسنت ورشورن سه زمان سریع را ثبت کرد، از جمله اولین و آخرین بار برای غلبه بر جینو باکس.

من همه چیز را در پایان دادم، از این نتیجه بسیار خوشحالم. راننده VW Polo که TAC را برده بود لبخند زد. این هنوز امتیاز بزرگی برای قهرمانی است… “اوه قهرمانی، ما از قبل می دانیم که چه کسی برنده خواهد شد…”

استفان لفور فرانسوی که برای دومین بار در این فصل غایب بود، پیش از جینو باکس که یک سکو دیگر را در رالی 2 به دست آورد اما پس از رهبری مسابقه در پایان حلقه اول، چندان از عملکرد خود راضی نبود، رهبر راحت باقی می ماند: “من اشتباهات کوچک زیادی مرتکب شدم، هنوز هم در شروع آخرین اشتباه، دو بار متوقف شدم. اگرچه هنوز در حال یادگیری هستم، اما این اتفاق نباید بیفتد.”

Pieter-Jan Michiel Cracco 5 برتر را با هیوندای خود تکمیل می کند، پیش از سیتروئن C3 ماکسیم پوتی و پورشه 997 از گونتر موننس که به راحتی بهترین های این رویداد را بر دیگر پورشه های سدریک شراین بردند.

سه ماه دیگر شما را در ایپرس برای ششمین دوره مسابقات قهرمانی بلژیک می بینیم که برای قهرمانی جهان نیز به حساب می آید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *