کمپانی: اندرلخت به زودی تصمیم می گیرد!

اندرلخت هنوز اعلام نکرده است که آیا وینسنت کمپانی فصل آینده همچنان هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت یا خیر. بحث های داخلی همچنان ادامه دارد. از آنجایی که از سرگیری تمرینات برای 20 ژوئن برنامه ریزی شده است، اسپورتینگ می خواهد هر چه زودتر رفع شود.

مشخص است که دو طرف چند هفته ای است که در یک طول موج نیستند. همانطور که می دانیم کمپانی با شکست در فینال جام حذفی و به خصوص با چهار باخت مقابل یونیون اعتبار زیادی از دست داد. ارتباط او در کنفرانس های مطبوعاتی خاص (“فصل در حال حاضر موفق است” و “این یا پول می خواهد یا صبر”) مورد اخم روسایش قرار گرفت.

با این حال، مدیریت می‌داند که شرکت چه چیزی را برای باشگاه و هوادارانش نشان می‌دهد. برنامه A این بود که چالش را با کمپانی، فرزند خانه، تکمیل کند. اما برخی از افراد در باشگاه تعجب می کنند که آیا این امکان پذیر خواهد بود. یک چیز مسلم است: باشگاه چه با شرکت یا بدون شرکت، مطلقاً می خواهد به سیاست جوانان خود ادامه دهد.

همچنین باید دید که آیا شرکت همچنان از خارج از کشور پیشنهاد دریافت خواهد کرد یا خیر. طبق سایت های شرط بندی انگلیسی، کمپانی علیرغم سقوط به D2 انگلیس، نامزد شماره 1 سرمربیگری برنلی است. او بالاتر از جوی بارتون و وین رونی بالاترین امتیاز را دارد. اما با توجه به اطلاعات ما بحثی نیست. برنلی به زودی مربی دیگری به جز کمپانی منصوب خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *