کوئین کنسرت غول‌پیکر را به مناسبت جشن ملکه الیزابت افتتاح می‌کند: “بازگشت عالی است”

دوران دوران، آلیشیا کیز، آندره آ بوچلی، راد استوارت، جورج ازرا… انبوهی از ستارگان با سبک های التقاطی برای این نمایش که سومین و ماقبل آخر جشن جشن سال 96 را به پایان می رساند، روی صحنه برپا شده در مقابل کاخ باکینگهام رژه می روند. حلقه پلاتین تاریخی یکساله، با ماندگاری بی نظیر در بریتانیا.

ملکه + آدام لمبرت این شب را با آهنگ های “We Will Rock You” و سپس “Don’t Stop Me Now” در مقابل 22000 تماشاگر، از جمله 10000 تساوی و 5000 کارگر کلیدی بیماری همه گیر شروع کردند، و پرچم اتحادیه جک را به اهتزاز درآوردند.

در میان تماشاگران نیز چند تن از اعضای خانواده سلطنتی، از جمله ولیعهد چارلز و پسرش ویلیام، که به همراه همسرش کیت و دو فرزند خردسالشان جورج و شارلوت آمده بودند، حضور دارند.

اما ستاره واقعی شب، الیزابت دوم، به دلیل سلامتی شکننده غایب است، زیرا ترجیح داده است این کنسرت را از تلویزیون تماشا کند، پخش زنده از بی بی سی.

برایان می، گیتاریست گروه کوئین، 20 سال پس از اجرای سرود ملی «خداوند ملکه را حفظ کن» که بر بام کاخ به مناسبت جشن طلایی حاکم بر بام کاخ نشسته بود، به بی‌بی‌سی گفت: «بازگشت عالی است».

راجر تیلور، نوازنده درام، گفت: «ما می‌خواهیم بعد از این همه بدبختی که پشت سر گذاشته‌ایم شادی (…) به ارمغان بیاوریم.

شاهزاده چارلز 73 ساله و پسر ارشدش ویلیام که به زودی 40 ساله می شود، قرار است در طول نمایشی که با اولین اجرای زنده پس از 15 سال در بریتانیا از دیوای آمریکایی دایانا راس، به مادر و مادربزرگ خود ادای احترام کنند.

این شب که در صحنه ای که در اطراف بنای یادبود به یاد ملکه ویکتوریا برپا شده است، تجلیل از مشارکت بریتانیا و کشورهای مشترک المنافع در موسیقی، محیط زیست، ورزش و کمدی موزیکال، در طول 70 سال سلطنت یک پادشاه بسیار زیاد است. ملکه محبوب، اما به طور فزاینده ای به دلیل مشکلات سلامتی غایب است.

به امید فرار از باران، ده ها هزار تماشاچی بدون بلیط کنسرت را از مرکز خرید، شریان معتبر مشرف به کاخ، دنبال کردند.

پس از تشویق ده‌ها هزار نفر در بالکن کاخ باکینگهام در روز پنج‌شنبه، ملکه قبلاً مراسم بزرگداشت او در کلیسای جامع سنت پل و مسابقه اسب‌سواری معتبر اپسوم دربی را به دلیل “ناراحتی” در روز اول از دست داده بود. جشن های پنجشنبه

در میان غایبان، شاهزاده هری و همسرش مگان نیز بودند که از کالیفرنیا برای شرکت در این جشن حضور داشتند، اما تصمیم گرفتند روز شنبه اولین تولد دخترشان لیلیبت را به طور خصوصی جشن بگیرند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *