گیلبرت و ایونپول را برای یک مصاحبه مشترک گرد هم آوردیم: “یک روز، رمکو Doyenne را در لیست خود قرار خواهد داد.”


اعضای سابق تیم و دوستان خوب، Remco Evenepoel و Philippe Gilbert خود را به بازی اعتماد و اطمینان می دهند.

فیلیپ گیلبرت و رمکو ایونپوئل از زمانی که مسیرهای آنها در سال 2019 در گروه Wolfpack قرار گرفت، رابطه دوستانه ای را حفظ کردند. یکشنبه، اولین بازی لیژ-باستونی-لیژ برای آخرین بار بازی خواهد کرد. دومی آن را کشف خواهد کرد. این یک فرصت عالی بود تا آنها را دور هم جمع کنیم تا در مورد Doyenne با هم صحبت کنند، اما همچنین دوستی که آنها را متحد می کند. یا وقتی تقریباً چهل ساله با پسر هفده ساله‌اش چت می‌کند…

فیلیپ، این آخرین شرکت شما در Doyenne است. رمکو، این اولین بار است. به ما بگویید چه چیزی در مورد آن خاص است.

فیلیپ گیلبرت: “اولین دواینم را به یاد می‌آورم. خیلی خاص بود. بنابراین فکر می‌کنم این یک لحظه عالی برای رمکو ایونپول خواهد بود. مسابقه بسیار دشواری است و سطح عمومی امسال واقعاً بسیار بالا است. برای من، تقریباً یک ماموریت غیرممکن خواهد بود. برای گرفتن یک نتیجه خوب. بنابراین سعی خواهم کرد که از آن لذت ببرم. این نمادی است که این آخرین یکشنبه من است و اولین روز رمکو است. فکر می کنم او پاهای لازم برای بردن حداقل یک بار در لیژ را دارد. مطمئناً که روزی لادواین را در لیست خود قرار خواهد داد.”

Remco Evenepoel: “من، خوشحالم که این آخرین اثر فیل است، زیرا به این معنی است که سال آینده یک نامزد کمتر برای پیروزی وجود دارد (می خندد). برای من خاص است که این بنای تاریخی را در روزی که فیل برای آخرین بار سوار او شد، کشف کنم. ما زمانی که در کوییک استپ هم تیمی بودیم رابطه قوی برقرار کردیم و دوستان خوبی باقی ماندیم. فیل بت من است، سوارکاری که همیشه به من آرامش می داد فیل بت والونیا است، حتی می توانم بگویم پادشاه والونیا. لیژ. نژاد او است و لا ردوت ساحل او است. برای من افتخار است که بتوانم با او همراه شوم.”

(…)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *