یک بریتانیایی به اتهام قتل چهار نفر در سال 2017 محاکمه می شود

در 22 ژوئیه 2017، بدنساز سابق ویدئوهایی را به صورت آنلاین منتشر کرد که در آن از تمایل خود برای پایان دادن به زندگی خود صحبت می کرد. او امیدوار بود که این ممکن است باعث شود که دوست دختر سابقش، Maïlys Descamps 19 ساله، او را پس بگیرد.

سه روز بعد، Maïlys Descamps ویدیویی را در تلفن خود ضبط کرد که نشان می داد او در بوته های خانه مادرش در Gistel (فلاندرز غربی) پنهان شده است. منتظر بود پدربزرگ و مادربزرگش بیایند و او را ببرند. خانم دکامپس با مادرش که در تعطیلات به سر می برد تماس گرفته بود و به او گفته بود که می ترسد الکساندر دین داخل خانه آنها باشد.

مادر خانم دکامپس با پدر زن جوان تماس گرفت تا برود و بررسی کند که آیا همه چیز در خانه خوب است. او به پلیس اعتماد چندانی نداشت، زیرا اکنون وقتی به آنها گفته شد که الکساندر دین مایلیس دکامپس را آزار می دهد و حتی تهدید به کشتن می کند، اقداماتی را انجام داده بودند.

فیلم ویدیویی گرفته شده با تلفن دکامپس مایلیس ورود پدربزرگ و مادربزرگ او را نشان می دهد. گمان او مبنی بر اینکه الکساندر دین به خانه مادرش نفوذ کرده است، زمانی که مادرش او را هنگام ورود گرفت، تأیید شد. فیلم ویدئویی خالی شد. با این حال، 13 دقیقه و 23 ثانیه صدای دیگر روی گوشی ضبط شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *