یک خطای کاملاً غیرمحتمل در “شات های 12 ظهر”: نامزد حذف شده باید دوباره وارد بازی شود.

این جمعه، 15 آوریل، ژان لوک رایشمن تعداد جدیدی از “شات های 12 ظهر” را ارائه کرد. اما نمایش کاملاً مطابق برنامه پیش نرفت، زیرا یک خطای فاحش رخ داد که چهره به چهره را «تحریف» کرد که با مائل، استاد ظهر، و نامزد مارگوکس مخالفت کرد.

در واقع، مجری نمادین، در دسته سوالات خود، از مائل پرسید که آلزاس توسط کدام کشور همسایه در سال 1871 ضمیمه شده است. پس از اندکی تردید، ژان لوک رایشمن که پاسخ «آلمان» را در تبلت خود دید، از صدابردار، زت، خواست که مداخله کند. و این پاسخ مائل را تأیید کرد، بنابراین پروس.

اما روز بعد، شنبه 16 آوریل، مجری اعتراف کرد که واقعا اشتباه بوده و فقط باید جواب “آلمان” را می پذیرفت. “دیروز جمعه، ما ده ساعت را صرف بحثی در سال 1871 بین پروس و آلمان کردیم. صادقانه بگویم مایل، شما به ما پایبند بودید. اما تیم به دنبال پاسخ درست بود و ما چند روز با سال 1871 فاصله داشتیم.” زت سپس توضیحات بیشتری داد. “آلمان در پایان ژانویه 1871 به آلمان تبدیل شد و با وجود اینکه توسط پادشاه پروس اداره می شد، در زمان الحاق آلمان قبلاً آلمان بود.”

اگر این اشتباه باعث حذف Margaux شده بود، تولیدکننده تصمیم گرفت با دعوت از نامزد برای شرکت در نمایش سریعاً خود را نجات دهد. “ما تصمیم گرفتیم، مارگو، خیلی سریع شما را دعوت کنیم، در اسرع وقت زیرا ما، عدالت پیروز استژان لوک رایشمن یک روز پس از اشتباه خود اظهار داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *