یک رژه نسبتا آرام zwanze برای هواداران اتحادیه سنت ژیلویز

ما خواستیم که ابرها را دور بزنیم. خیلی خوب کار کرد،” دیدیه گوفارت، عضو سازمان رژه زوانزه باشگاه های هواداران اتحادیه از روند بعد از ظهر خوشحال است.

امروز یکشنبه از ظهر، تعدادی از حامیان USG در میدان هتل د ویل در سنت ژیل تجمع کردند. حوالی ساعت 4:30 بعدازظهر بین 300 تا 400 نفر بودند. گروه برنجی Moulbaix که برای این مناسبت آمده بودند، رهبری راهپیمایی را به عهده گرفتند تا به پارک دودن بپیوندند. البته استانداردهای خود را اصلاح کرده بود تا آنها را با مردم تطبیق دهد: “بروکسل، شهر من، من تو را دوست دارم، من نشان تو را می پوشم…” نمایندگان Folklor Bruxellois نیز آنجا بودند.

اما جو نسبتا آرام بود. روسری‌های «آبی و زرد» آشکارا بیرون بودند، اما تعداد کمی پرچم. با این حال، مسئله جشن گرفتن مقام اول باشگاه در فاز کلاسیک و گرم کردن برای بازی سی و چهارمین و آخرین روز بود: USG-Beerschot.

دستور العمل برای جانبازان.

بعد از ظهر عمدتاً برای جمع آوری بودجه برای تأمین هزینه حمل و نقل ساکنان خانه های جنگل و سنت ژیل برای بردن آنها به مارین بود. هواداران حوالی ساعت 16 همچنان آرام بودند و در این بازی آخر هم همینطور خواهند بود. تیم آنها فصل عادی خود را با تساوی به پایان می رساند: 0-0 مقابل بیرشوت، آخرین جدول رده بندی.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *