یک سال زندان برای یک دانشجوی بروکسلی که در کلاهبرداری شرکت کرده بود مورد نیاز است

یک دانشجوی بروکسل روز دوشنبه به دلیل دست داشتن در دو پرونده کلاهبرداری در دادگاه کیفری بروکسل حاضر شد. او کارت و کد بانکی خود را به یک باند فعال در فیشینگ در اینترنت داده بود.

یکی از قربانیان این کلاهبرداری در 8 مارس 2020 یک بازی از طریق فیس بوک خریداری کرده بود. او هزینه آن را از طریق یک لینک پرداخت کرده بود و روز بعد متوجه شد که کمتر از 30 انتقال از حساب او انجام شده است. یکی از این حواله ها به حساب بانکی متهم انجام شده بود.

وضعیت مشابهی در آگوست 2020 رخ داد. زن دیگری قربانی یک حمله فیشینگ شد و شاهد ناپدید شدن 1300 یورو از حساب خود بود. پول دوباره به حساب دانش آموز واریز شد.
«یک بار، از روی ساده لوحی، در این نوع شیطنت ها، می توانم باور کنمدادستان کل کشور گفت.اما دو بار دیگر ساده لوحی نیست، یک سال حبس می خواهم.
دفاع برای تعلیق اعلامیه یا خدمات اجتماعی استدلال کرد.
او یک دانشجوی کالج بدون درآمد بود که با کسی در تماس بود که به او قول داد می تواند به سرعت پول دربیاورددفاعیات توضیح داد.سپس کارت بانکی و کدش را از روی زودباوری قرض داد اما به سرعت متوجه شد که فریب خورده است. بعد در مرداد ماه برای بورسیه اش مشکلی پیش آمد. مردی که کارتش را به او قرض داده بود قول داد که مشکل را حل کند، اما او دوباره از او سوء استفاده کرد. او آگاه است که مرتکب اشتباه شده و آماده است تا غرامت قربانیان را جبران کند، اما سابقه کیفری پاک برای آینده او مهم است.”
قضاوت در 13 ژوئن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *