یک ماشین به چند وسیله نقلیه پارک شده و سپس به نما در Pecq برخورد کرد: دو نفر به شدت مجروح شدند

یک تصادف جاده ای در شب جمعه به شنبه در پک، در نزدیکی تورنای رخ داد که در آن یک خودرو با چندین وسیله نقلیه پارک شده و سپس با نما برخورد کرد. دو سرنشین که به شدت مجروح شدند، باید بیرون آورده و در بیمارستان بستری شدند. اما به گفته پزشک اورژانس، روند حیاتی آنها درگیر نیست. به خدمات اورژانس پیکاردی والونیا روز شنبه، حدود ساعت 2:45 بامداد، هشدار داده شد که یک تصادف جاده ای در امتداد جاده تورنای به پک رخ داده است. این سانحه در مسیر تورنا – کورتری رخ داد.

یک دستگاه خودروی بیرون‌کشی، یک دستگاه کامیون علامت‌گذاری، یک دستگاه خودروی فرماندهی، دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه SMUR به محل حادثه اعزام شدند.

به دلیلی که تحقیقات باید مشخص کند، راننده یک خودروی ثبت شده در فرانسه کنترل وسیله نقلیه خود را از دست داده است. قبل از اینکه به نمای یک خانه برسد، به دو ماشین پارک شده برخورد کرد.

کاپیتان عصام جودار، که مداخله را رهبری می کرد، توضیح می دهد: “خوشبختانه این ماشین قبل از توقف روی نما بر اثر برخورد با وسایل نقلیه پارک شده کند شد. این ماشین نیازی به مهار نداشت.”

راننده و سرنشینش باید توسط آتش نشانان خارج می شدند. هر دو در سی سالگی هوشیار بودند. افسر تصریح می کند: “به شدت مجروح شده، توسط پزشک اورژانس SMUR مراقبت شد. هر دو در بخش اورژانس مرکز Union du ChWapi در Tournai بستری شدند. به گفته دکتر، روند حیاتی آنها درگیر نیست.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *