یک مدیر ورزشی به استاندارد می رسد

در استاندارد، همه چیز به آرامی در جای خود قرار می گیرد… فصل رو به پایان است و به ما زمان می‌دهد تا با هدف ایجاد فرآیندی کارآمد، یک قدم به عقب برداریم و تصویر بزرگ را ببینیم.جاش واندر ماه گذشته به ما گفت.

رهبران 777 Partners از چند هفته گذشته برای هدف قرار دادن کاستی ها استفاده کرده اند. اولویت این بود که امور مالی را درست کنیم و از این نظر، یک مدیر مالی پیدا کنیم (که در شرف انجام است). از نظر ورزشی، بدیهی است که تمرکز بر روی انتصاب یک مدیر ورزشی جدید بود، یک موقعیت خالی از زمان جدایی بنجامین نیکایز در اکتبر 2021! روسای جدید آمریکایی تعهدات باشگاه در این سمت را تحلیل کرده اند و اظهار داشته اند: استاندارد نیاز به مشخصات جدیدی در راس ورزشکار دارد. در گذشته، باشگاه اغلب به بازیکنان سابق، عمدتاً از باشگاه، مانند اکسل لاواره، دانیل ون بویتن (که هرگز واقعاً به عنوان مدیر ورزشی معرفی نشد، اما به عنوان یک مدیر ورزشی معرفی شد)، اولیویه رنارد یا اخیراً نیکایز متکی بود.

برای مالکان جدید باشگاه، اگر باید تعادل خاصی بین احترام به هویت باشگاه و نیاز به ایجاد تغییر ایجاد شود، واضح به نظر می رسد که مشخصات مدیر ورزشی بعدی باید با مدیران قبلی خود در تضاد باشد.

پس از چندین هفته تحقیق و تماس های متعدد، مردان قوی آمریکایی استاندارد، طبق اطلاعات ما، برنده خوش شانس را پیدا کردند. اگر هیچ نامی فیلتر نشده باشد، به نظر می رسد که در واقع یک نمایه خارجی است که قبلاً در باشگاه دیگری از یک رقابت خارجی پست شده است.

هدف 777 Partners جذب یک نام یا بازگرداندن یک عضو سابق به کشور نیست، بلکه استخدام پروفایلی است که قبلاً تجربه خاصی دارد، اما همچنین قادر به ایجاد یک شبکه در طول سال ها بوده است. تسلط به زبان فرانسه لزوما در اولویت نیست. با توجه به شرایط بسیار حساس باشگاه، همه نگاه ها به سمت مدیر ورزشی جنوا، یوهانس اسپورس است. با این حال، به ما برمی گردد که این آلمانی 39 ساله به جز مربی جنوا، الکساندر بلسین، در اسکلسین فرود نخواهد آمد.

مربی ای که با قدمت انتخاب شده است

جاش واندر، خوان آرسینیگاس و تیم‌هایشان که مشتاق انجام کارها هستند، نمی‌خواهند همان اشتباهی را که در جنوا، جایی که برای اولین بار مربی (آندری شوچنکو) تعیین کرده بودند، تکرار کنند، قبل از انتخاب مدیر ورزشی (یوهانس اسپورس) که مجبور شد. برای تشکر از ستاره سابق اوکراین. همچنین بر اساس اطلاعات ما، انتصاب مدیر ورزشی روش ها قریب الوقوع است و حتی ممکن است در پایان هفته اتفاق بیفتد. رئیس ورزش پس از تصدی پست، حتی اگر لیستی از قبل مشخص شده باشد، به دنبال مربی می گردد، اما حرف آخر بر عهده او خواهد بود. در نهایت، مالکان قرمز باید تصمیم بگیرند که آیا پیر لوخت را به عنوان مدیرعامل تایید کنند یا خیر. این بازیکن 34 ساله به خاطر کیفیت کارش قدردانی می شود و به خوبی می تواند ماجراجویی را ادامه دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *