یک نوه یا 615000 یورو: یک زوج هندی به دنبال پسر بی فرزند خود هستند

سانجیف و سادانا پراساد می گویند که پس انداز خود را با بزرگ کردن و آموزش پسرشان که اکنون یک خلبان است، تمام کرده اند و یک عروسی مجلل به او دادند. آنها اکنون یک نوه می خواهند یا برای سرمایه گذاری های خود بازپرداخت می شوند.

این زوج در شکایت خود گفتند: “پسر من شش سال است که ازدواج کرده است اما (زوجش) هنوز قصد بچه دار شدن ندارند. حداقل اگر نوه ای داشتیم که با او وقت بگذرانیم، درد ما قابل تحمل می شد.” دادگاه هفته گذشته در هاردوار

روزنامه تایمز هند روز پنجشنبه گزارش داد که غرامت 50 میلیون روپیه ای (615000 یورو) ادعا شده شامل هزینه پذیرایی عروسی در یک هتل پنج ستاره، یک ماشین لوکس به ارزش 76000 یورو و پرداخت ماه عسل این زوج در خارج از کشور است.

این روزنامه می‌گوید والدین می‌افزایند که قبل از اینکه پسرشان بدون شغل به هند بازگردد، ۶۲ هزار دلار برای آموزش خلبانی در ایالات متحده پرداخت کردند.

این زوج در شکایت خود می گویند: «ما هم مجبور شدیم وام بگیریم تا خانه مان را بسازیم و اکنون با مشکلات مالی زیادی روبه رو هستیم.

به گفته آرویند کومار، وکیل این زوج، این شکایت در دادگاهی در شمال هند در روز 17 می رسیدگی خواهد شد.

در هند، چندین نسل، از جمله پدربزرگ و مادربزرگ، خاله، عمو، برادرزاده و خواهرزاده اغلب زیر یک سقف زندگی می کنند. اما، در سال‌های اخیر، این روند تغییر کرده است، به طوری که زوج‌های جوان ترجیح می‌دهند از خانواده‌های خود دور باشند، در حالی که بسیاری از زنان، مانند عروس در این مورد، ترجیح می‌دهند خود را رها کنند و مشاغل حرفه‌ای را به جای مادر شدن ترجیح دهند. سرسرا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *