یک هازارد عالی به RWDM اجازه می دهد تا در برابر Waasland-Beveren پیروز شود

استقبال از Waasland-Beveren در این شنبه باید به RWDM اجازه دهد تا برای رویارویی دوگانه خود در 23 و 30 آوریل در برابر Seraing به بهترین شکل آماده شود. فرصتی هم برای مردم مولن بیک که نشان دهند در مسابقه کسب مقام دوم از رقیب خود قدرتمندتر بودند.

علیرغم تعلیق لوژانکور و رویسن در مرکز دفاع و همچنین رومنز در خط میانی، RWDM بر بحث ها مسلط بود. هازارد تور کناری را تکان داد قبل از اینکه دی کامارگو تک به تک با دروازه بان حریف را از دست داد، زمانی که او زمان لازم برای تنظیم را داشت. در مقابل، مادرنر اتفاق اجتناب ناپذیری را از دست داد و دفورنی مجبور شد جلوی ریبیرو کاستا مداخله کند.

و سپس نمایش Hazard شروع شد. روی ارسال نانگیس، ضربه والی کیلیان به عقب ختم شد و اولین گل او پس از ورود به مولن بیک بود. خطری که در نیمه دوم پیدا کردیم. در یک پیشخوان خیره کننده، او مسابقه ای تقریبا 60 متری را با ضربه ای قدرتمند در نورگیر (2-0) نقطه گذاری کرد.

واسلند بورن پس از دفع ضربه رینز توسط کردیک، نتیجه را کاهش داد

RWDM – Waasland-Beveren 2-1

RWDM: دفورنی، سانخون، کردیک، لیبرت، وروگوفسکی، گسه، کلاس (دانته 88)، افستیون (کیتا 69)، هازارد (ال اواحدی 69)، نانگیس (81مین اولره)، د کامارگو (توگوی 69).

واسلند بورن: گابریل، یاکوبسن، ژیله، ووکوتیچ، مرتنس (71 شیمانگا)، برتونه، آل بداوی (63 راینرز)، هوگاس (71 شرایورز)، ریبیرو، اوکانسی، مادرنر.

داور: آقای ورمیرن.

اخطارها: هازارد، وکوتیچ، گسه، مرتنس، کلاس.

گل ها: 38 هازارد (1-0)، هازارد 65 (2-0)، 79 هازارد (2-1)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *