یک گل عالی از پریشیچ و یک توپ بزرگ از رادو: شبی گران برای اینتر (ویدئو)

در حالی که اینترمیلان این فرصت را داشت تا در سری آ پیش بیفتد، این چهارشنبه، مدافع عنوان قهرمانی در زمین چمن بولونیا در یک مسابقه تراز شکست خورد. شکست 1-2 زمانی رخ داد که پریشیچ دروازه را به شکلی عالی باز کرده بود. بدون حساب کردن روی آرناتوویچ و سانسونه بود که به بروژوای سابق پاسخ داد…

بولونیا با آرتور تئات در پایه یازدهم خود، با پیروزی 2-1 مقابل اینترمیلان، شگفتی ایجاد کرد که با این وجود در یازده بازی بدون شکست باقی ماند. بروژوای سابق ایوان پریسیچ به سرعت دروازه اینتر را باز کرد (رده سوم) قبل از اینکه مارکو آرناوتوویچ (28) گل بولونیا را به تساوی بکشاند.

در پایان بازی، نیکولا سانسونه پس از دفع کاملاً از دست رفته رادو، به هم تیمی های آرتور تیت (82) پیشنهاد پیروزی داد.

شیطان سرخ تمام بازی را انجام داد. در جدول رده بندی، اینتر (72 امتیاز) فرصت را برای به دست آوردن مجدد برتری در سری آ از دست داد و جای خود را به میلان داد. بولونیا سیزدهم است و 42 واحد دارد.

در دیگر بازی عصر، دنیس پرات در ترکیب اصلی تورینو برای سفر به آتالانتا، اولین بار از 6 فوریه، بازگشت. شیطان سرخ به سرعت با ارائه یک پاس گل به آنتونیو سانابریا (سوم) برجسته شد. اما آتالانتا پس از آن بیدار شد و به لطف لوئیس موریل (هجدهم با قلم، 1-1) و مارتن دی رون (23، 2-1) به جلو برگشت. ساسا لوکیچ تیمش را از روی نقطه پنالتی در کوارتر آخر وقت اول احیا کرد (36 روی قلم، 2-2).

در وقت دوم، تورینی‌ها دوباره به لطف لوکیچ (63 روی قلم، 2-3) و گل رومن فرولر به تیمش (68، 2-4) به عقب برگشتند. اما گل های ماریو پاسالیچ (78، 3-4) و موریل دوباره (84، 4-4) به آتالانتا اجازه داد تا یک امتیاز را حفظ کند. پرات در دقیقه 84 زمین را ترک کرد. آتالانتا با 55 امتیاز هشتم، یک امتیاز کمتر از لاتزیو، ششم و سه امتیاز کمتر از رم است. تورینو با 44 امتیاز همچنان یازدهم است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *