آتش نشانی بروکسل در سال 2021 با 19 آتش سوزی خودروهای برقی مقابله کرد

بروز گزارش می دهد که گروه آتش نشانی بروکسل مجبور شد سال گذشته 19 بار در منطقه برای آتش سوزی خودروهای برقی مانند اسکوتر و اتومبیل مداخله کند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت که آتش سوزی خودروهای برقی به ویژه خطرناک است. اگر باتری نیز آتش بگیرد، آتش نشانی باید آن را برای مدت طولانی زیر آب بگذارد تا از خاموش شدن کامل آن اطمینان حاصل شود. به عنوان مثال، در ماه آوریل، حدود 30 اسکوتر برقی آتش گرفتند که منجر به غوطه ور شدن آنها در یک ظرف آب توسط نیروهای آتش نشانی شد.

آتش نشانی همچنین یک کانتینر بزرگ و ویژه برای غوطه ور کردن خودروهای برقی در آن خریداری کرده است. علاوه بر این، یک “تلهندلر” که نوعی بالابر است نیز برای استخراج خودروهای سوخته یا سوخته از پارکینگ های زیرزمینی خریداری شده است. آتش نشانی همچنین با کارخانه آئودی در فارست همکاری می کند که یک کانتینر نیز تهیه می کند.

به امید کاهش خطر آتش سوزی وسایل نقلیه الکتریکی در پارکینگ های زیرزمینی، گروه آتش نشانی اکنون در حال مذاکره با مقامات – در سطح منطقه ای و فدرال – برای تهیه قانونی برای ایمنی در پارکینگ های زیرزمینی است. به عنوان مثال، آتش نشانی می خواهد شارژرهای سریع ارائه نشود، خودروهای برقی کمتر از سطح -1 پارک نشوند و ردیاب های دود و آبپاش ها باید تهیه شود. سخنگو گفت: “ما همچنین آگاه هستیم که این فناوری در حال تکامل است، امیدواریم باتری ها نیز بهبود پیدا کنند.”

با این وجود، تعداد آتش‌سوزی‌های خودروهای الکتریکی در مقایسه با آتش‌سوزی‌های خودروهای غیربرقی نسبتاً محدود است. به گفته سازمان آتش نشانی، این آتش سوزی روزانه یک تا دو خودرو در منطقه است که به گفته سخنگوی این آتش سوزی اغلب عمدی به آتش کشیده می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *