آخرین تولیدکننده فوای گراس در فلاندر که پیش از ممنوعیت تغذیه اجباری تعطیل می شود

آخرین تولیدکننده فوای گراس فلاندر قبل از 1 ژانویه، یک سال زودتر از ضرب الاجل پیشنهادی، رسماً درهای خود را می بندد تا سازمان های حمایت از حیوانات که در این زمینه کمپینی کرده اند، پیروز شود.

غازها به عنوان بخشی از فرآیند تهیه فوی گراس، یک غذای فرانسوی که به عنوان جگر چاق شده اردک یا غاز تعریف می شود، به اجبار تغذیه می شوند.

بن ویتز وزیر رفاه حیوانات فلاندرز این روند را “منسوخ و وحشیانه” خوانده است.

ویتز این هفته اعلام کرد که آخرین تولیدکننده فوای گراس در فلاندرز، شرکتی واقع در ایختگم، فلاندر غربی، با توقف استفاده از تغذیه اجباری در ازای دریافت غرامت از سوی مقامات فلاندرز موافقت کرده است.

ویتس گفت: «ما یک بار دیگر با یک روش منسوخ خداحافظی می کنیم – درست همانطور که با کشتار بدون بیهوشی، دم بلوک و پرورش خز انجام دادیم.

“تغذیه اجباری هنوز از نظر اقتصادی سودآور است، اما به عنوان یک جامعه متمدن، ما رفاه حیوانات را مهم تر می دانیم. یک ترتیب مالی منصفانه برای افراد پشت سر این تجارت وجود دارد.»

Weyts مدتی پیش ممنوعیتی را اعلام کرد و مهلتی برای انطباق تا پایان سال 2023 تعیین کرد و به تولیدکنندگان غرامتی را در مقادیری ارائه کرد که هر چه بیشتر منتظر بمانند تا مغازه را تعطیل کنند، کاهش می یابد.

شرکت در Ichtegem آخرین آنها است.

ویتز گفت: «خوشحالم که شرکت لزوماً نمی‌خواهد تا پایان تلخ ادامه دهد.

ما دیگر این فعالیت ها را در فلاندر نمی خواهیم، ​​اما غرامت را تضمین کرده ایم. به این ترتیب، شرکت می تواند این فعالیت ها را به شکلی آبرومندانه متوقف کند.»

فواس گرا به ویژه در میان برخی از خانواده ها در تعطیلات کریسمس محبوب است.

در حالی که فلاندر و بروکسل هر دو تغذیه اجباری خود را ممنوع کرده‌اند، تولیدکنندگان در والونیا همچنان می‌توانند به هر دو منطقه فوای گراس عرضه کنند تا زمانی که در آن منطقه تولید شود.

سازمان های حقوق حیوانات، همراه با خود ویتس، می گویند که مبارزه با تغذیه اجباری حیوانات، اغلب تا حد مرگ، به دلایل آشپزی اکنون باید در سطح اروپا ادامه یابد.

دفتر وزیر توضیح داد: «هنوز الزامات غیرواقعی برای تولید فوی گراس وجود دارد: جگر اردک باید تا 300 گرم، جگر غاز تا 400 گرم پروار شود».

این وزن شش تا 10 برابر وزن کبد یک حیوان سالم است. در عمل، این بدان معناست که غذای حیوانات به زور در گلویشان فرو می‌رود. حیوانات به معنای واقعی کلمه بیمار می شوند.»

ویتز گفت که فلاندر در اروپا در مورد رفاه حیوانات حرف اول را می زند: «جامعه متمدن وظیفه لعنتی دارد که از رنج حیوانات قابل اجتناب تا حد امکان اجتناب کند.»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *