آمریکایی ها مراسم آخرین پست یپرس را نیز برگزار خواهند کرد

مراسم معروف Last Post bugle که هر شب ساعت 20:00 در Ypres برگزار می شود، در سال 2024 به ایالات متحده صادر می شود.

به گزارش RTBF، مراسم باگ در واشنگتن دی سی برگزار خواهد شد.

سه نفر از اعضای انجمن آخرین پست، که مراسم بزرگداشت را هماهنگ می‌کنند، به دعوت بنیاد داگبوی و انجمن شیرهای کهنه‌سربازان، برای آموزش سارقان آمریکایی به ایالات متحده سفر کردند.

از سپتامبر 2024، آخرین پست در یادبود جدید در پارک پرشینگ، در یک پرتاب سنگ از کاخ سفید پخش خواهد شد.

متیو موتری، نایب رئیس انجمن، به VRT گفت: «البته مفتخر و خوشحالیم که می‌توانیم به راه‌اندازی مراسم روزانه در واشنگتن کمک کنیم.

در 2 ژوئیه، ما نود و پنجمین سالگرد اولین پست آخر را جشن خواهیم گرفت و البته خوشحالیم که این تجربه و تخصص را با آمریکایی ها به اشتراک می گذاریم.

سه رویداد آخرین پست در طول بازدید یپر باگلرها از ایالات متحده در نیویورک، گتیسبورگ و واشنگتن برنامه ریزی شد که با گذاشتن تاج گل در مقبره سرباز گمنام در گورستان آرلینگتون به اوج خود رسید.

اولین نمایش رسمی آمریکایی آخرین پست در افتتاحیه یادبود جدید با حضور جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده برگزار می شود. باگلرهای Ypres نیز در دسترس خواهند بود.

از سال 1928، هر شب ساعت 20:00، زمانی که آتش نشانی جاده زیر بنای یادبود دروازه منین را می بندد، سارقان بلژیک آخرین پست را پخش می کنند.

بیایید باد یا برف – یا حتی یک بیماری همه گیر – سارق ها به نزدیک به 55000 سرباز امپراتوری بریتانیا که در طول جنگ جهانی دوم در منطقه اطراف Ypres در غرب فلاندر جان باختند، ادای احترام می کنند.

این مراسم از 2 ژوئیه 1928 به طور مداوم در پای این بنای یادبود برگزار می شود، به جز در زمان اشغال آلمان، زمانی که در بریتانیا برگزار شد، اگرچه بازسازی اخیر دروازه منین باعث شد که سارقان مراسم را چند متر جابجا کنند. .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *