آنتورپ در فهرست بین المللی دوچرخه سوارترین شهرها در رتبه سوم قرار دارد

شاخص جهانی شهرهای دوچرخه، 90 شهر را با استفاده از معیارهایی بر اساس زیرساخت ها (مانند ایستگاه های مشترک و اجاره یا تعداد تعمیرگاه های دوچرخه)، جرم و جنایت (مانند سرقت)، ایمنی (مثلا تعداد تصادفات جاده ای)، امتیازات و رویدادهای مشترک (مثلاً) مقایسه می کند. به عنوان مثال یک روز بدون خودرو). برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

Alderman Antwerp for Mobility Koen Kennis از این امتیاز خوشحال شد و این خبر را در توییتی به اشتراک گذاشت. ما به همراه ساکنان محلی خود می خواهیم آنتورپ را به یک شهر چرخه واقعی تبدیل کنیم. ما به سرمایه گذاری در زیرساخت ها ادامه خواهیم داد.

اتحادیه دوچرخه سواری آنتورپ ادعا می کند که این سرمایه گذاری ها بسیار مورد نیاز است. “شاخص‌هایی مانند این تصویر بسیار مخدوش را نشان می‌دهند. در برخی مناطق، ما عملکرد بسیار خوبی داریم، مانند سیستم اشتراک‌گذاری دوچرخه. اما شاخص‌ها نشان‌دهنده یک سیاست نیستند. این شهر به لطف رویدادهایی مانند یکشنبه بدون خودرو، جایگاه سوم را کسب کرد. رنات ون هوف می‌گوید، اما امتیاز ضعیفی برای زیرساخت‌ها دارد. ما سرمایه‌گذاری در زیرساخت دوچرخه‌سواری را پایین‌تر می‌بینیم.

کپنهاگ و آمستردام در رتبه های چهارم و پنجم قرار دارند. بروکسل در رتبه 56 قرار دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *