آیا باید از پرداخت قبوض انرژی خودداری کنیم؟

پیتر ترین یکی از افرادی است که پشت این طرح حاضر است: «ما از افرادی که می توانند قبض انرژی خود را پرداخت کنند، نمی خواهیم این کار را انجام دهند. حتی اگر سخت باشد، ما معتقدیم که پرداخت معقول تر است. ما در مورد افرادی صحبت می کنیم که نمی توانند پرداخت کنند، کسانی که پرداخت نمی کنند.

نمونه نامه ای که افرادی که قادر به پرداخت نیستند می توانند برای شرکت انرژی خود ارسال کنند به زودی در وب سایت ظاهر می شود.

مراحلی که ممکن است به دنبال هر گونه عدم پرداخت در قانون پیش بینی شده است. پس از چندین هشدار، تامین کننده تجاری شما می تواند شما را به عنوان مشتری رد کند و شما به طور خودکار به اپراتور شبکه Fluvius تغییر مکان می دهید که نرخ بالاتری را دریافت می کند. Fluvius انرژی پیش پرداخت را فراهم می کند. اگر پرداخت نکنید، حداقل انرژی دریافت خواهید کرد. آخرین مرحله در حال قطع است، که قانون اجازه نمی دهد بین دسامبر تا پایان مارس.

وب‌سایت جنبش اعتراضی از مردم می‌خواهد که به دوستان و همسایگان کمک کنند تا از قطع ارتباط با مردم جلوگیری کنند. اما این واقعاً ممکن نیست زیرا Fluvius یک متر دیجیتال نصب می کند و هنگامی که شما قطع می شوید این کار از راه دور اتفاق می افتد.

حتی زمانی که شما قطع شده اید، شرکت های انرژی همچنان به دنبال پرداخت قبوض پرداخت نشده حتی با اضافه هزینه هستند.

مارک ون دن بوش از فدراسیون شرکت‌های برق و گاز بلژیک، از مصرف‌کنندگانی که نمی‌توانند قبض‌های خود را پرداخت کنند، می‌خواهد با تامین‌کننده خود تماس بگیرند تا بتواند طرح بازپرداخت را پیشنهاد دهد. اگر بدترین اتفاق بیفتد، خدمات اجتماعی محلی می تواند کمک کند.

شبکه فلاندرز علیه فقر هشدار می دهد که برخی از شرکت های انرژی انعطاف خاصی ندارند و برنامه های بازپرداخت ناپایدار ارائه می دهند. این رهنمودهای سختگیرانه تری را می خواهد که بر تامین کنندگان اعمال شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *