اثر هنری یان فابر در پارلمان فلاندرز باقی می ماند

تصمیم برای نگه داشتن مجسمه در جای خود توسط دفتر بزرگ پارلمان که شامل نمایندگان احزاب دارای کرسی در پارلمان فلاندرز است، اتخاذ شد.

با این حال، کمیسیون هنری پارلمان فلاندرز وظیفه تولید متنی را در زمینه بافت اثر و هنرمند داده است. این در کنار کار قرار می گیرد.

پس از محکومیت یان فابر در هفته گذشته، سوسیالیست های اپوزیسیون خواستار حذف اثر معروف یان فابر شده بودند که از اسکراب سبز ساخته شده است، باید از سالن ستون در پارلمان حذف شود. سوسیالیست‌های فلاندری در بیانیه‌ای گفتند: «ترک کردن کار در آنجا سیگنال عجیبی را برای بسیاری از فلاندری‌ها و دانش‌آموزان مدرسه‌ای که می‌آیند و از پارلمان بازدید می‌کنند ارسال می‌کند».

در جلسه روز دوشنبه دفتر گسترده، تصمیم گرفته شد که به جای حذف اثر، به عنوان مثال با قرار دادن یک لوح یا توسط راهنماهایی که توضیحی در مورد بافت آن ارائه می دهند، در حالی که آنها مجلس را به بازدیدکنندگان نشان می دهند، زمینه سازی شود.

سوسیالیست ها با این رویکرد موافق هستند. هانلور گومن، رهبر گروه سوسیالیست در پارلمان فلاندری به آژانس مطبوعاتی بلگا گفت: «برای ما ضروری است که فردی مانند یان فابر آزاد نشود و افرادی که کارهای او را می بینند نیز متوجه اشتباه او شوند. .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *