احتمال ازدحام در دو آخر هفته آینده در پل هوایی مرکسم وجود دارد

این کار در مسیر شمالی بزرگراه انجام خواهد شد. آژانس بزرگراه‌ها و ترافیک فلاندرز می‌گوید که این کار برای محافظت بهتر از اتصالات بین بخش‌های بتنی که پل هوایی را تشکیل می‌دهند در برابر فشار ناشی از وزن هزاران وسیله نقلیه که هر روز از آن استفاده می‌کنند و اطمینان از اینکه پل هوایی از آن استفاده می‌کنند، انجام می‌شود. می تواند بار دیگر با ظرفیت کامل (4 خط) کار کند. در حال حاضر تنها دو خط از چهار خط پل هوایی به روی ترافیک باز است.

کار تعمیر موقت از عصر جمعه در حدود نیمه شب تا اوایل صبح سه شنبه آغاز می شود. مرحله دوم کار از ساعت 24 پنجشنبه 20 مهرماه آغاز و تا صبح روز دوشنبه 24 مهرماه ادامه خواهد داشت. تعمیرات دائمی پل در ژانویه سال آینده آغاز خواهد شد.

در حین کار ترافیک روی پل هوایی باید از دو خط باریک با محدودیت سرعت استفاده شود. آژانس بزرگراه ها و ترافیک فلاندرز به رانندگان هشدار می دهد که منتظر تاخیر باشند. “ما به رانندگان توصیه می کنیم تا حد امکان از بزرگراه مداری آنتورپ به سمت شمال خودداری کنند. R2 یا مسیرهای عبور از بندر جایگزین های احتمالی هستند. در صورت لزوم، عوارضی در تونل Liefkenshoek برای ترافیک به سمت مرز هلند ارسال می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *